Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Táplálék-kiegészítők diétához. A diéta szívás. Utálod, ahogy csökken az energia, lassul az anyagcsere, a kilók pedig már nem mozdulnak. Utálod, ahogy motiválatlanul, életunt kedvvel, fáradtan - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Zsírégetők... vannak még csodaszerek, vagy maradtak a hazug ígéretek?

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Zsírégetők... vannak még csodaszerek, vagy maradtak a hazug ígéretek?
Zsírégetők... vannak még csodaszerek, vagy maradtak a hazug ígéretek?
Zsírégetők... vannak még csodaszerek, vagy maradtak a hazug ígéretek?
Táplálék-kiegészítők diétához. A diéta szívás. Utálod, ahogy csökken az energia, lassul az anyagcsere, a kilók pedig már nem mozdulnak. Utálod, ahogy motiválatlanul, életunt kedvvel, fáradtan kóvályogsz a teremben, és sehogy sem tudod felvenni a ritmust. Utálod, hogy az agyad hiába akarja azt a kardiód... a tested mindig tiltakozik. És legfőképp azt utálod, hogy megint egy csomó pénzt elvertél hangzatos, sokat ígérő zsírégetőkre... és a hatás... hát elkeserítő.
Zsírégetők jönnek-mennek... mindig születik egy új csillag... de egyvalami állandó... tudod mi? Az a leküzdhetetlen, békésen megülő zsírréteg a hasadon, mely már hosszú idők óta a tested és az életed része. Ideje változtatni a hozzáállásodon.

Nincs szükséged többet hírhedt, pult alól megszerezhető stimulánsokra, felesleges hatóanyagokra, algákra, kétes eredetű porokra... Felnőtt vagy, tanuld meg, hogy nem fogja más elvégezni helyetted a munka kemény részét.

Ugye a zsírégetés elméletben egyszerű: kalóriadeficitet kell elérned.
Csökkented a bevitt kalóriát. Bizony nincs mese: az étkezésed ezentúl a magas fehérje, alacsony és minőségi szénhidrát, valamint az esszenciális zsírok jegyében fog eltelni.
Növeled az energiafelhasználást.
Fogadd el, hogy az alapanyagcsere sebessége főképp annak a függvénye, hogy mekkora izomtömeg van a testeden, és hogy azt az izomtömeget milyen keményen dolgoztatod meg.

Tehát olyan táplálékkiegészítőt kell keresned, melyek megtartják az izomtömeget, és segítenek abban, hogy a lehető legkeményebben dolgoztasd meg őket.

Válassz egy MULTIVITAMINT!
Meglepődtél, mi? Nem egy beton kemény zsírégetővel kezdjük a sort, hanem egy magas hatóanyag tartalmú multivitaminnal. Miéért? Mert a vitaminok erősítik az immunrendszered, ami pláne szükséges, hogy ne dőlj ki a rendszeres testedzés, és a lecsökkent kalóriabevitel ellenére sem.
Másfelől a testsúlyszabályozást és az anyagcsere megfelelő működését olyan enzimek befolyásolják, melyek működéséhez elengedhetetlen a megfelelő mennyiségben jelen lévő vitaminok és ásványi anyagok. Ja, a C-vitaminnal sem kell spórolni!

Válassz egy jó minőségű FEHÉRJÉT!
És máris itt a következő versenyző, ami akár a legjobb zsírégető csodafegyvered lehet. Egy fehérje. Egy fehérje? De mit keres egy fehérje a zsírégetők között?
A válasz egyszerű: az izomzatunk a leghatékonyabb zsírégető fegyverünk!
A helytelen, fehérjehiányos étrend esetén a szervezeted aljasan az izomszövetednek esik neki fehérjenyerés céljából, mely az anyagcsere lelassulását, és ezzel a zsírégetés megrekedését okozhatja.
Ezt pedig minden épeszű ember el akarja kerülni. Igyál-egyél fehérjét a nap bármely szakaszában - edzés után pedig amúgy is kötelezően ajánlott - és őrizd meg a nehezen felpakolt izomtömeged, hogy aztán anyagcseréd vígan pörög tovább, megszabadítva Téged a felesleges kilóktól!

Válassz AMINOSAVAKAT!
Igen. Az izomzat tényleg ennyire féltve őrzött kincs! Te sem azért edzettél durván, izomrostokat széttépő keménységgel, hogy aztán a szálkásításnál fel kelljen áldoznod a hatalmas méretet, az erőt, a roskadások felpakolt vasrudat...
A glutamin és a BCAA igazi jó barát, hiszen foggal-körömmel próbálják megőrizni Neked a keményen felépített izomtömeget, akár egy ocsmányul kalóriaszegény diéta alatt is. Edzés alatti italodba nyugodtan keverj egy jó nagy adag BCAA-t. Bizony, már-már finoman keserű, szemcsés íz, imádni fogod, nem is lehet nélküle élni... A glutamin pedig mehet edzés végén a turmixba. A szakirodalom szerint amúgy is képes feltölteni az izomzat glikogén raktárait - szénhidrát híján is.
Hirdetés



Válassz egy jól összerakott TELJESÍTMÉNYFOKOZÓT!
Sok okos ember mondta már, hogy a diétát és a tömegelést csak az étkezés különbözteti meg. Az izmokért és a szépen definiált formákért minden esetben ugyanúgy meg kell küzdeni. És akkor miért is lenne szükségünk alapvetően más kiegészítőkre?
Told keményen az edzést, égess el minél több kalóriát, és ne engedd, hogy a terhelés csökkenésével az izom is pusztuljon. Szükséged lesz tehát a megállíthatatlan energiát adó béta-alaninra, az agyunkat és minden porcikánkat az edzésre hangoló koffeinre és a végső löket... a pumpáltságot, a telt izmokat jelentő nagy durranásra, a nitrogén-oxid fokozókra.

Mert bizony kell, hogy az erő, a vér és a kedv ismét visszatérjen a testedbe. Ismét jól érezd magad, és élvezd az edzéssel töltött idő minden percét. Ne is élvezd. Már a végén kívánd, és válj fanatikussá. Hiszen látni fogod, ahogy alakul a forma, marad az erő, nő a kitartás.

És ahol van erő, kitartás és akarat, ott lesznek eredmények is.

Szilvi / FitBuilder TEAM
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Testépítés,Fitness,Gym,Prohormones,Protein,No fokozó,Vitamin,BCAA
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-09-24 08:03:31
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü