Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Íme néhány kérdés, amelyek gyakran elhangoznak diétázóktól: Mennyi kalóriát kell elégetni ahhoz, hogy 1 kg zsírtól megszabaduljak? - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Zsírégető kérdések

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Zsírégető kérdések
Zsírégető kérdések
Zsírégető kérdések
Íme néhány kérdés, amelyek gyakran elhangoznak diétázóktól: Mennyi kalóriát kell elégetni ahhoz, hogy 1 kg zsírtól megszabaduljak?
Mennyi kalóriát kell elégetni ahhoz, hogy 1 kg zsírtól megszabaduljak?

1 kg zsír nagyjából 9000 kalória. Ha naponta 500 kalória minuszt biztosítasz a szervezeted számára, akkor 18 napba telik egyetlen kiló zsír elégetése. Ennyit akár az étrendedből is kivehetsz, de fokozhatod sportolással is. 500 kalória nagyjából egy óra futást jelent.


Diétában lehet tejet fogyasztani?

A tejnek magas a tejcukor tartalma, így a fogyasztását erősen korlátozni kell. A galaktóz, amely a tejcukor lebontásával keletkezik, megemeli a vércukorszintet és ez hátrányos, ha testzsírt szeretnél veszíteni. Ha mindenképp ragaszkodsz a tejhez a diétában, akkor keress alacsony cukortartalmú fajtát.

Honnan tudjam, hogy túlsúlyos vagyok? Edzek, egészséges ételeket eszem, a BMI-m mégis magasabb a kelleténél.

A BMI átlagemberek esetén alkalmazható szám. Ha valakinek nagyobb az izomtömege, annak is rossz érték jöhet ki, hiszen a BMI a testsúlyt nézi és nem azt, hogy abból mennyi a testzsír. Azt, hogy túlsúlyos vagy-e, a testzsírod mennyisége árulja el, amelyre más mérőmódszerek alkalmasak.
Hirdetés

Diétában mennyi gyümölcsöt lehet fogyasztani?

A gyümölcs a fruktóz nevű természetes cukor forrása, amelyre nagyon oda kell figyelni, ha könnyen hízol. Diétában tehát korlátozni kell a gyümölcsbevitelt. Bár a fruktóznak a gyümölcsben alacsony glikémiás indexe van, hiszen a rostok miatt lassan szívódik, azt javaslom, hogy ha szeretnéd fogyasztani, legkésőbb délután 2-ig edd meg azt az adagot, ami a számításaid szerint belefér az étrendbe. Akkor is koncentrálj a világosabb színűekre, illetve nézd a kalóriatartalmukat is! A fruktózt a szervezet nem tudja közvetlenül elhasználni a mozgás során, így jó eséllyel a zsírpárnákat gyarapítja.

Elakadtam a fogyásban, mit tehetek most?

Számos megoldás közül választhatsz, ami segíthet újra beindítani a fogyást. Az egyik ilyen lehetőség a kardióedzés, amit végezz lehetőleg reggel éhgyomorra, legalább folyamatos 30 percen át. A másik megoldás az étrend szénhidráttartalmának csökkentése. De ilyenkor jelenthet segítséget a zsírégetők fogyasztása is, aerob edzésekhez javasolt alkalmanként 1500-2000 mg l-carnitine, míg ha nincs vérnyomás problémád, kipróbálhatsz egy termogenikus zsírégetőt is.
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Testépítés,Fitness,Gym,Prohormones,Protein,No fokozó,Vitamin,BCAA
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-11-18 18:20:01
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü