Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
A szép fenék titka és a tévhitek, amiket ne higgy el Beyoncé vagy Jennifer Lopez képei egy férfit sem hagynak hidegen, talán épp fordítva, de ezt most ne részletezzük. A probléma inkább az, hogy a - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Tökéletes Popsi!

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Tökéletes Popsi!
Tökéletes Popsi!
Tökéletes Popsi!
A szép fenék titka és a tévhitek, amiket ne higgy el Beyoncé vagy Jennifer Lopez képei egy férfit sem hagynak hidegen, talán épp fordítva, de ezt most ne részletezzük. A probléma inkább az, hogy a nők általában mindig elégedetlenek a fenekükkel.
Állandóan diétákkal és a narancsbőr problémáival küzdenek, vagy azért mert a fenekük túl lapos vagy mert túl nagy.
Mindemellett pedig elég csak elképzelni a Vénusz szobrot, amelyre még biztos emlékeztek a történelem órákról, és ami a női ideál megtestesítője volt már több mint 20 ezer évvel ezelőtt. A kikerekedett vonalak az egyik legkiemelkedőbb különbségek a férfi és női test között. És a legfőbb pedig, hogy a férfiak 85%-a gondolja szexinek a szép és formás feneket.

Így ma elmondjuk hogyan érhető el a feszes, kidolgozott, kerek, tökéletes és szexi fenék, amely nem lesz narancsbőrös. De előtte még megcáfolunk néhány tévhitet, amelyek nem hagyják Önöket aludni, kedves hölgyek.

5 TÉVHIT A FENÉKRŐL...

A guggolásoktól óriási fenekem lesz

Mind jól tudjuk, hogy a fenék mitől nő, és ez biztos nem a guggolásoktól van. Azok, akik a nap nagy részében a számítógép előtt ülnek, asztalnál vagy egyéb ülő munkájuk van, kockáztatják a fenekük feszes izmait, kivéve azokat, akik aktívabban sportolnak. A fenékgyakorlatok királya, mint ahogy a legnagyobb zsírégető gyakorlatok királya is, a guggolások. Kutatások alapján a guggolások megemelik, feszesítik és erősítik a feneket, ám a legfontosabb a helyes hozzáállás. Ezután elegendő, ha leül egy képzeletbeli székre, amivel tökéletesen átdolgoztatja az ülő izmokat, később pedig újra feláll.

A célzott kardio edzéssel csak a fenekemről égetek zsírt

Olvassa el ennek a pontnak a címét. Újra olvassa el. És még egyszer. Ön szerint van ennek értelme? Gondolja, hogy tényleg lehetséges csak egy bizonyos testrészről fogyni és csak arról? Természetesen a taposógépekben semmi rosszat nem látunk, és igen formálhatják a harántcsíkolt típusú izomszövetet, és segíthetnek az izomépítésnél, de ugyanez érhető el pl. a biciklizésnél is. Így tehát az elsődleges zsírégetés egy bizonyos területről elképzelhetetlen.

A fitnessteremben speciális fenékgyakorlatot tornázok

Nagyon sok olyan gyakorlat létezik, amelyek szépen formálják a feneket és a hamstringet is. Ezek közé a gyakorlatok közé tartoznak az felhúzások, a hyperextenziók - hipernyújtások, kitörések, guggolások súlyokkal (ezekről majd később beszélünk többet). Ellenben csak egy gyakorlatot alkalmazni nem elég. Ennek az izomnak a növelésére többféle gyakorlatot kell végezni, és főleg olyanokat, amelyek nem csak egy fő izomcsoportra összpontosulnak, amely az Ön esetében a problémás.

Sprintelek, hogy szép fenekem legyen

Igaz az, hogy a futóknak, de főleg a sprintelőknek nagyon fejlettek az izmaik a testük hátsó részén, és igen, a sprintelés tényleg jó hatással van a fenékre. Ám a sprintelés egy magas intenzitású tevékenyég, amelynél gyakran sérülések történnek, ami az edzések és az izomzat fejlesztésének csökkentéséhez vezet. A sprintnek köszönhetően nem fog csökkenni a zsír a hátsójáról. Még mindig érvényes, hogy a legjobb megoldások a hyperextenziók- hipernyújtások, guggolások és a hip thrust - csípőemeléses gyakorlatok, amelyek a legegyszerűbben ellenőrizhetők és magasabb az anyagcserés stressz szintje.

Még megjegyeznénk, hogy a futók és sprinterek nehezebb súlyokat emelnek, igy az izomfejlődésük legnagyobb része főleg ennek tudható be. Ezzel a ponttal természetesen nem akarjuk lebeszélni a sprintelésről. Ha a sprinttől jól érzi magát, akkor mindent bele, de szép feneket csak erőteljes, kemény edzéssel érhet el.

A proteinektől nagy fenekem lesz

Ennél a pontnál meg kell állnunk egy pillanatra és egyszer és mindenkorra elmagyarázni, hogy a fenék nem nő meg semmilyen ételtől és protein keveréktől sem. A protein nem valamilyen varázslatos készítmény, hanem egy táplálék kiegészítő, amely a nehéz edzés után táplálja az izmait és segít nekik a regenerálódásban. Annak az embernek, aki edz, sokkal több fehérjére van szüksége, mint annak, aki nem edz. Épp ezért megfelelő alternatíva a protein, kiegészítő formájában.

És most, kedves hölgyek, hogy már ismertettük Önökkel az összes tévhitet, amelyek a világhálón köröznek, áttérhettünk magára a szép fenék titkára.
Hirdetés

A SZÉP FENÉK TITKA

A szép fenék titka három pontból áll:

1:Törekedjen arra, hogy a lehető legkevesebb zsírja legyen

Ez a pont egy kicsit közhelyesnek tűnhet, de ez nem változtat azon a valóságon, hogy a fenék úgy néz ki a legjobban, ha a legkevesebb zsír van rajta. Ezt a legjobban az egészséges étrend, az erőteljes- és kardio edzések kombinálásával érheti el.

2. Izomfejlesztés a hátsón

Végképp nem lepődünk meg azon, ha ennél a pontnál a királyi gyakorlat, azaz a guggolás jut elsőre eszébe, ám nagyon sok gyakorlat létezik még, amely közelebb viszi álmai fenekéhez. Az igazából tökéletes fenékgyakorlat a hip thrust, amelyet már feljebb is említettünk. A kidolgozott hátsó építésénél érvényes, hogy a gyakorlatok változatossága a nyertes. Ezért inspirálódjon és bátran próbálkozzon a gyakorlatokkal, mint a guggolások, lábtolások, guggolások súlyokkal vagy az amerikai felhúzások.

3:A hamstring izomfejlesztése

Az utolsó pontja a szép fenék titkának a hamstring fejlesztése, amely szintén a gyakorlatok változatosságán alapszik, épp ezért javasoljuk az amerikai felhúzásokat, a hyperextenziót, a GHR-t és a különböző fajtáit a lábnyújtásnak, lábhajlításnak legyen az álló-, ülő- vagy fekvő helyzetből.

Tehát, kedves hölgyek, erősen hisszük, hogy tisztáztuk Önöknek, hogy mi a szép fenék titka, ugyanúgy, ahogy megcáfoltunk néhány tévhitet a több tízből, amelyekkel már biztos találkoztak, vagy az interneten vagy a barátnőik körében. Továbbra is mindig érvényes egy aranyszabály, a különböző gyakorlatok kombinálása, de nem kellene elfelejtkezniük a kiegyensúlyozott étrendről sem. Személyi edzőként nem marad más hátra, mint hogy sok kitartást kívánjunk!
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Testépítés,Fitness,Gym,,Protein,No fokozó,Vitamin,BCAA,CrossFit,Edzés,Kardio
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2019-04-20 13:41:27
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü