Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Az előző írásunkat folytatva ismét jöjjön pár dolog, amit nem tartunk be húsz éves kor körül… pedig nem ártana! - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Tipikus hibák, amiket elkövetünk fiatalon az edzésben - 2.rész

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Tipikus hibák, amiket elkövetünk fiatalon az edzésben - 2.rész
Tipikus hibák, amiket elkövetünk fiatalon az edzésben - 2.rész
Tipikus hibák, amiket elkövetünk fiatalon az edzésben - 2.rész
Az előző írásunkat folytatva ismét jöjjön pár dolog, amit nem tartunk be húsz éves kor körül… pedig nem ártana!
Kevés (vagy teljesen hiányzó) hajlékonysági gyakorlat

Ez is "generációkon átívelő" probléma, hogy a hajlékonyságot fokozó gyakorlatokat teljesen kihagyjátok, hogy legyen idő még két sorozat kábeles kereszthúzásra vagy valami hasonlóra.

A hajlékonyságban az a legjobb, hogy amíg megvan, addig könnyű fenntartani, minimális odafigyeléssel. A rossz ennek az ellenkezője: minél kötöttebb vagy, annál nehezebben fog menni helyreállítani. Fiatalon sokkalta hajlékonyabbak vagyunk, de ha mondjuk a mozgásunk annyi, hogy hetente háromszor lemegyünk edzeni, és ott nem nyújtunk, aztán meg napközben gép előtt ülünk, akkor ez évről évre rosszabb lesz.

Az edzés során a gyakorlatoknál is ügyelni kellene a teljes mozgástartományra, és nem csak rész-ismétlésekkel maszatolni teljes idő alatt, csak, hogy lássák, Te 110 kg-val evezel csigán, vagy, hogy tárcsákkal a sarkad alatt guggolsz még mindig negyedeket...

A nyújtásnak az edzés elején dinamikus formában, az edzés végén meg jobbára statikusan, de jelen kellene lennie.

Kevés kiegészítő, ami a regenerációt szorgalmazza.

Tudom, hogy sokan még tanulnak 25 alatt, és limitáltak az anyagi forrásaik - ha nem a legjobb helyre születtek - de az étrend kiegészítő választást azt érdemes átgondolni.

Általában mindenki vesz egy fehérjét, vagy egy tömegnövelőt - amit nem is szedünk rendesen, és felezzük az adagot, mert úgy tovább tart... hiszen a diákhitel még sokára jön, és valamiből hétvégén be is kellene rúgni ;) - és eszünkbe nem jutna olyan kiegészítőt választani, mint mondjuk B-vitamin komplex, vagy D-vitamin, esetleg egy Omega-3, növényi kivonatok, amik feltöltenek energiával...

Ha megnéznénk korosztályosan ki milyen kiegészítőt vásárol, tuti, hogy a "nem olyan menő" vitaminok 30 felett jellemzőek. Pedig ha fiatalon elkezdenénk szedni ezeket, akkor is tapasztalnánk egy minőségbeli ugrást, sőt a későbbieket is megalapoznánk velük a stabil, egészséges fizikumot!
Gil / FitBuilder TEAM
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Prohormon,edzés,bcaa,fitness,testépítés,gym,protein,no fokozó,edzőterem
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-07-29 20:47:41
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü