Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Miért jó ha magas a tesztoszteron szint egy férfiban? Ez a hormon felelős az izomtömeg növekedésért, a versenyszellemért, a libidóért, azért, hogy ne legyünk levertek, a spermiumok képződéséért, az - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Tesztoszteron szint növelés természetes módon.

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Tesztoszteron szint növelés természetes módon.
Tesztoszteron szint növelés természetes módon.
Tesztoszteron szint növelés természetes módon
Miért jó ha magas a tesztoszteron szint egy férfiban? Ez a hormon felelős az izomtömeg növekedésért, a versenyszellemért, a libidóért, azért, hogy ne legyünk levertek, a spermiumok képződéséért, az erős immunrendszerért.
Íme a hormon, amire minden férfi korlátlan mennyiségben vágyik!:)
Nem egyszerű versenyezni azokkal, akik közvetlenül a testükbe szúrják a laborban összerakott tesztoszteront, viszont csak enélkül van értelme a fitnesznek.
Ha már az injekciós tű bekerül a képbe akkor annak már onnantól semmi köze az egészséghez, csak a megalomániához, az önbizalomhiányhoz és a hiúsághoz. Mindenkinek saját döntése, hogy mit tesz a testével, de aki nem szeretné, hogy a kúra alatt meggyméretű golyókat villantson és a szer után hónapokig csak lógjon a pöcke és ösztrogéncsöcsei nőjenek, annak inkább a lassabb de biztosabb megoldás javasolt. Az alábbi 20 pont saját tapasztalat, lehet mindenkinél másképp működik de nálam az alábbiak működtek.

1 : Heti 4-5 súlyzós edzés, ami nem dumálást jelent a haverokkal, hanem kemény izomszövet szaggatást. Próbáld minden edzésen a saját határaid feszegetni, azért mész le, hogy fejlődj, nem azért, hogy 2 órát lébecolj. Azt otthon is meg tudod tenni, akkor már tartsd meg a bérlet árát.
2 : Napi legalább 8-9 óra alvás. Hiába mennek a haverok sörözni éjszaka vagy playstationöznél hajnalig, ha magas teszto szintet akarsz, akkor fogod magad és időben lefekszel durmolni. Alvás után 90 perccel indulnak meg azok a kedvező folyamatok a szervezetedben, amikor a tesztoszteron és a növekedési hormon termelés tetőzik.

3 : Ha teheted napközben szundíts egy félórát. Ez sajnos sokaknak irreális, gyerek, munka és egyebek mellett, de ha van időd 1 óra Való Világot nézni akkor erre is van.

4 : Figyelj, hogy mit eszel. A hús és a zsíradékok elengedhetetlenek. A szemetet hagyd meg annak aki igénytelen a testével szemben. A csoki, cukor és krumpli nem játszik.

5 : ZMB6. Cink, magnézium és B6 külön-külön kiválóan hat a tesztoszteron termelésre, ha ezt a hármat egy kombóban fogyasztod, abból csak jó sülhet ki.

6 : Vannak egyéb természetes tesztoszteron fokozó készítmények, mint a Tribulus, a Saw Palmetto, görögszéna kivonat vagy a népszerű karnitin is, de a Damiana és a Muira Puama hatása is pozitív a tesztoszteron szintre nézve.

7 : Inkább esténként edzzél. Ilyenkor alacsonyabb a tesztoszteron szint, pont ezért ellensúlyozni kell!

8 : Ne drogozz, ne igyál, ne cigizz. Ezek mind erősen visszafogják a teszto termelést.

9 : Szexelj sokat! Ez a leghálásabb feladat. Szexelj minden nap, ha hosszú hétvégére mész akkor pedig napi többször.
Ha idős vagy vagy akadozik a nemi vágy akkor ezzel vágyfokozóval tudod magad lepedőakrobatává változtatni! Viszont javasoljuk, hogy gógyszert az internetről ne rendelj, csak természetes hatóanyagú étrend-kiegészítőket. Sajnos az internetről rendelhető gyógyszerek többsége, például a Kamagra, többnyire hamisítvány.

10 : A zöldségek a barátaid, mint a brokkoli, kelbimbó vagy szinte az összes keresztes virágú.

11 : Vidd le a testzsírod. A magas testzsír az ösztrogén jó barátja és a tesztoszteront csökkenti. A kettő hormon az anyag és az antianyag a szervezetben, örök harcban állnak egymással és az egyensúlyra törekednek.

12 : Kerüld a szóját!

13 : A tojássárgája a tesztoszteron előanyaga, napi 3 tojássárgája jót tesz a hormonszinted optimalizálásának, míg egészségügyi kockázatokat nem rejt magában.
Hirdetés

14 : Fokhagyma! Ha pár napig nem mész emberek közé akkor javasolt a mega dózis. Magas allicin tartalma miatt, pozitívan hat az LH-hormonra és ezáltal a izomtömeg növekedésre. Az már csak hab a tortán, hogy kéntartalma miatt lepucolja az ereket is. Gondolom Te is azt szeretnéd, hogy zubogjon, ne csak csurdogáljon.

15 : Minimalizáld a stresszt. Ezt könnyű mondani, de sajnos nem egyszerű csinálni. Legkárosabban ez tudja befolyásolni az edzésed.

16 : E-vitamin és az Omega 3 is szintén előnyős, ha csúcsra akarod járatni a hormonháztartásod. Az Omega 3 nem mellesleg a szív nagy barátja is.

17 : Power lifting. Guggolás és a felhúzás a két legjobb gyakorlat, ha növekedni szeretnél. Azokat max röhögd ki, akik csak fekvenyomnak és bicepszeznek, mert az a két látványos strandizom. A szervezet egy egész, ha a láb nem fejlődik, minden mást visszafog a fejlődésben.

18 : Sprintelj! A hosszútáv futás, a kortizol szintet növeli, de ha rövid szakaszos sprinteket vágsz le azok a T-hormont növelik. Egyik legkiválóbb sport erre a célra a squash, ahol nem monton futásra van szükség, hanem gyors sprintekre, irányváltoztatásokra és megállásokra. A szakaszos terhelés adalékként a szívnek is jót tesz.

19 : A tonhal a magas D-vitamin tartalma miatt kiküszöböli sok hormonháztartást negatívan befolyásoló tényező hatását és egy osztrák kutatás szerint akár 90%-kal növelheti napi egy tonhal konzerv a tesztoszteron szintet. Most, hogy ez 90%, vagy nem, meg, hogy angol tudósok mit számoltak ki azt nem tudom, de ártani nem árthat, főleg a tonhal magas fehérje tartalma miatt.

20 : Az előző pontban már érintettem, de a magas fehérjebevitel, a szóját leszámítva bármilyen forrásból, kiváló, hogy optimalizálja a hormontermelésed.




Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Edzés, proteinek, izomnövelők,zsírégetők, sport,motiváció, diéta, prohormon
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-05-11 16:33:34
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü