Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Eleged van már a századik láb-popsi programtól, és végre nőként is kipróbálnál valami igazán intenzívet a felsőtestre is? Valami olyan programot, amitől egész évben az ujjatlan felső lesz a divat? - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Szuper intenzív felsőtest edzés nőknek

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Szuper intenzív felsőtest edzés nőknek
Szuper intenzív felsőtest edzés nőknek
Szuper intenzív felsőtest edzés nőknek
Eleged van már a századik láb-popsi programtól, és végre nőként is kipróbálnál valami igazán intenzívet a felsőtestre is? Valami olyan programot, amitől egész évben az ujjatlan felső lesz a divat? Itt van, ne keresd tovább, végre egy kifejezetten nőknek szóló edzésrutin, aminek a fő területei a hát, a mellizmok és vállak!
Igazából már próbáltuk szépen, és erélyesebben, de valahogyan még mindig nem sikerült száműzni a súlyzóktól való félelmet.
Kicsit ez egy "szépség és a szörnyeteg" mese fitnesz változatban: vagy valaki szép, vagy izmos... mintha a kettő kizárná egymást?!

Mivel már unalomig ismételtük mi magunk is ezt itt a Fitbuilder magazin részében ezért nem térnénk ki újra, hogy miért nem tudnak a nők hatalmas és ijesztő izmokat növeszteni, miért nem fognak egyszer csak "váratlanul" hatalmasra nőni, mert túl sok sorozatot csináltak előző napon a teremben. Helyette inkább azért újra elmondanánk, hogy bizonyítottan milyen előny származik a súlyzózásból:

  • - A csontszerkezet megerősödése - csontritkulás megelőzése.
  • - Fokozottabb zsírégetés, köszönhetően a nagyobb izomtömegnek.
  • - Egy magabiztosabb és egészségesebb énkép.


A minta rutin előnye, hogy alig több, mint 30 perc, ugyanakkor kellően intenzív, hogy kicsináljon. Amint azt látni fogjátok, a lehető legklasszikusabb módszerben a toló és húzó napra osztva tálaljuk a programot. Emellett a másik közismert és hatékony a szuperszett technika, amit még be fogunk vetni. Az egyszerűség kedvéért nemcsak a sorrendnél fűztük össze a szuperszetteket 1 és 2-vel, hanem a pihenőidőknél is feltüntettük.

Gil / FitBuilder TEAM
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Prohormon,edzés,bcaa,fitness,testépítés,gym,protein,no fokozó,edzőterem
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-07-29 20:46:24
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü