Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Mindig is szívesen mentél volna le az edzőterembe edzeni egy kicsit, de sosem tudtad, hogy melyik gépet hogyan kell használni? Ráadásul arról sincs fogalmad, hogy miből mennyit kellene teljesítened? - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Szálkás has és comb? Kerek popsi? Edzőtermi gyakorlatok Neked!

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Szálkás has és comb? Kerek popsi? Edzőtermi gyakorlatok Neked!
Szálkás has és comb? Kerek popsi? Edzőtermi gyakorlatok Neked!
Szálkás has és comb? Kerek popsi? Edzőtermi gyakorlatok Neked!
Mindig is szívesen mentél volna le az edzőterembe edzeni egy kicsit, de sosem tudtad, hogy melyik gépet hogyan kell használni? Ráadásul arról sincs fogalmad, hogy miből mennyit kellene teljesítened? Mi most egy öt gyakorlatos edzést mutatunk meg neked, amit garantáltan imádni fogsz!
Első a bemelegítés

A bemelegítés lényege, hogy ne egyből csapj a lecsóba, hanem szépen fokozatosan rázd fel a tested nyugalmi állapotából. Ennek kiváló módja a futópadozás. Indíts egy laza sétálással egy kis emelkedési szögben, majd 3 perc után kezdj el lassan kocogni.
Az 5. percnél vidd feljebb az emelkedési szöget, és fittségednek megfelelő gyorsaságon fuss. Jó választás, ha mondjuk a sétálást és az intenzívebb futást 3 percenként váltogatod. 20-30 perc a futópadon, és a pulzusod máris 130-on ketyeg.

Mozgasd meg a kerek popsit!

Az intenzív bemelegítés után jöhet egy kis izomépítés. Mint minden nő, gondolom te is szereted, ha kerek és feszes a popsid, ennek érdekében nem árt néha pár gyakorlatot is végezned. Csinálj 3x10 guggolást úgy, hogy kezdetben nincs a rúdon súly, majd - szintén a fittségednek megfelelően - pakolj rá pár kilót, és guggolj tovább! A sorozatok közben 20 másodpercet pihenj!

Popsiformázásból sosem lehet elég!

A guggolások után jöhet egy kis lábemelés, ami szintén a popsit feszesíti, és kicsit a combot is bemelegíti. Az egyik lábunkkal megtámasztjuk magunkat, míg a másikat az égbe emeljük. Elsőre könnyűnek tűnik, de a második kör után érezni fogjuk, hogy mely izmaink dolgoztak igazán.
Akkor csináltad jól, hogyha a külső farpofában érzed, hogy "fáj". Ebből a gyakorlatból is szintén 3x10 darabot csinálj, a körök között viszont fél perces a pihenő.

Ami nem maradhat ki egy edzésből sem

Mi az, amit soha nem hagyhatunk ki, ha edzőterembe megyünk?
A belső és külső combra dolgozó lábgép első nekifutásra olyan arcot eredményezhet mindannyiunk fején, mintha épp savanyú citromba harapnánk bele.
A kőkemény tárogatásnak viszont meg lesz az eredménye, ugyanis így születnek a szálkás lábak.
A gyakorlat úgy néz ki, hogy tíz normál nagyságú tárogatást végzünk, majd tíz kicsit, aminek az a lényege, hogy éppenhogy nyíljon vagy éppen záródjon a láb, ezt is tízszer ismételve, majd újból tíz normális gyakorlat következik. Ezt háromszor kell megismételni, majd nem árt lenyújtani is a lábunkat, hogy tovább tudjunk menni a következő géphez!

Így készül a feszes has!

Noha a legtöbben a hasunkon szeretnénk a legtöbbet változtatni, a hasizom gyakorlatok általában az edzés végére maradnak. Egy edzőteremben a legkülönfélébb gépeket lehet kipróbálni, én most egy olyan szerkezetet mutatok be, ami első ránézésre - és érzésre is - olyan, mintha ketté törné a gerinced. Persze erről szó sincs, ezt az edzőgépet is elég hamar meg lehet szokni.
Kezdetben ebből is 3x10 az ajánlott mennyiség, később pedig súlyokat is lehet tenni a gépre, illetve 3x12-es sorozatokat is lehet csinálni normál felülésekkel és kicsi hasprésekkel váltogatva.
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Testépítés,Fitness,Gym,Prohormones,Protein,No fokozó,Vitamin,BCAA
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-12-10 05:43:01
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü