Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Ha úgy érzed, a popsidra ráfér egy kis tatarozás, a megfelelő fitnesz-program természetes feszességet adhat fenekednek. A tökéletes brazil hátsó számodra is elérhető! Igaz, a popsid formája főként az - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Popsitorna a karcsú és formás fenékért!

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Popsitorna a karcsú és formás fenékért!
Popsitorna a karcsú és formás fenékért!
Popsitorna a karcsú és formás fenékért!
Ha úgy érzed, a popsidra ráfér egy kis tatarozás, a megfelelő fitnesz-program természetes feszességet adhat fenekednek. A tökéletes brazil hátsó számodra is elérhető! Igaz, a popsid formája főként az alkati adottságodon és a genetikán múlik, de egy kis edzéssel sokat javíthatsz a hátsód alakján. Készen állsz elkezdeni?
Az egész mozgatói: a farizmok

A fenék formáját főként a farizmok és a lerakódott zsír aránya határozza meg. A farizmokat célzó erősítő edzés segít a feszes, kerekded formák elérésében. Néhány farizom-erősítő gyakorlat hozzáadása a napi rutinodhoz, és a különbség hamarosan szemmel látható lesz!
Guggolás

A guggolás minden farizomedzés alapja, mivel egyenesen a fenekedet célozza meg. Kezedben súlyokat tartva pedig még hatékonyabbá teheted az izomépítést. A kulcs a helyes tartás!

Gyakorlat:
Állj meg terpeszben, a két lábfejed legyen párhuzamos, egymástól vállszélességnyi távolságra. Lassan ereszd le a csípődet, mintha egy láthatatlan székre próbálnál ráülni, aztán emelkedj fel állásba. Ügyelj rá, hogy a térdeid ne kerüljenek a lábujjaid vonalán túlra. Közben tartsd feszesen a törzsed!
Labdás guggolás

Kezdetben egy gimnasztikai labda segíthet az egyensúlyozásban, miközben elsajátítod a gyakorlatot. Listánkon minden gyakorlatból csinálj háromszor 15-ös sorozatot, ez kezdőknek is teljesíthető mennyiség. Próbáld mindegyik gyakorlatot hetente háromszor elvégezni!

Gyakorlat:
Tartsd meg a labdát a derekad és a fal között. Lassan kezdd el az egyszerű guggolást, majd emelkedj lassan vissza!
Kitörés előre

Ez a farizomerősítő gyakorlat a combokat és a vádlit is formálja, valamint remek kalóriaégető is egyben.

Gyakorlat:
Párhuzamos lábfejekkel, végy fel a medencédnél szélesebb terpeszállást. Lépj az egyik lábaddal előre egy nagyot, majd kezdj el az egész testeddel lassan leereszkedni, míg mindkét térdedet be nem hajlítod. Tartsd meg a térdeidet 90 fokos hajlításban, az elöl levő térded pontosan az elülső bokád felett legyen. A hátsó térded ne tedd le a földre! Majd emelkedj fel ismét állásba.
Kitörés hátra

Amikor hátrafelé végzed a kitörést, még intenzívebben edzed a farizmod ráadásul még változatosságot is viszel az edzésedbe. A kitörés segít a medence lazításában és a megfelelő testtartás kialakításában is.

Gyakorlat:
Vedd fel ugyanazt a testtartást, mint az előre végzett kitörésnél, de most hátra lépj, és ezután kezdj el ereszkedni. Itt se hagyd, hogy az elülső térded túlmenjen a lábujjaid vonalán!
Kitörés oldalra

Az oldalra végzett kitörés egyenesen a csípődet és a farizmodat célozza meg, valamint formálja a belső combokat is.

Gyakorlat:
Állj meg széles terpeszben, majd hajlítsd be a térdedet! Figyelj arra, hogy a lábszárad teljesen merőleges legyen a padlóra. Ha úgy érzed, hogy nem tudod megtartani a pózt, vegyél fel kisebb terpeszt! Hajolj egy kicsit előre, de a vállaidat tartsd a térded vonala mögött, hogy elkerüld a sérüléseket! Válassz olyan kéztartást, ami segít az egyensúlyozásban!
Hirdetés
http://s1.tlap.hu/magazin/87/mzn_cikk_kepek_24572/
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Edzés, proteinek, izomnövelők,zsírégetők, sport,motiváció, diéta, sport
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-05-15 21:14:08
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü