Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Hajlamosak vagyunk arra, hogy kevésbé informáltan rögtön belefussunk azokba a hibákba, amelyek a legelterjedtebbek – és egyben a legnagyobb károkat is okozhatják a diéta alatt. Most megnézzük - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Öt durva hiba, amit a szálkásítás alatt elkövethetsz az edzésen

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Öt durva hiba, amit a szálkásítás alatt elkövethetsz az edzésen
Öt durva hiba, amit a szálkásítás alatt elkövethetsz az edzésen
Öt durva hiba, amit a szálkásítás alatt elkövethetsz az edzésen
Hajlamosak vagyunk arra, hogy kevésbé informáltan rögtön belefussunk azokba a hibákba, amelyek a legelterjedtebbek – és egyben a legnagyobb károkat is okozhatják a diéta alatt. Most megnézzük ezeket a legalapvetőbb edzés-hibákat, hogy Te biztos ne kövesd el őket már az elején!
Zsírégető edzés hasra? A hasazástól tűnik el a pocak.

Az első és legtrendibb hiba, amikor azt hiszik, hogy a felülésekkel lokálisan lehet leégetni a hason lévő zsírt, és ez a legjobb zsírégető edzés hasra. Sajnos vagy nem, de a zsírszövet nem képes összehúzódásra és elernyedésre, és ezzel a mozgással maximum a háj alatti izomszövetet erősíted, de a rajta békésen megülő felesleggel nem teszel semmi látványosat.
A hasazások a hasizmodat erősítik, de nem égetik le felette a zsírt - ugye sokan a hasazás közben fellépő égető érzést is tévesen a zsírégetésnek tulajdonítják - de nincs zsírégető edzés hasra!

Igazából mindenkinek kockás a hasa, hiszen ilyen a hasizmunk anatómiai felépítése, de a hasunk akkor lesz feszes, ha megszabadulunk a felette tornyosuló zsírrétegtől. Ez pedig legfőképp az étrended függvénye lesz!

A monoton kardió edzésterv a legjobb zsírégető mozgás...

Elterjedt, hogy ha zsírt akarunk égetni, akkor kardiózni CSAK közepes intenzitáson lehet és ez a legjobb zsírégető mozgás - mivel akkor nyúl a szervezet leginkább a zsírokhoz energiaforrásként.
Ez részben igaz, ámde azzal nem kalkuláltak, hogy a zsírégetés egy 24 órás meló - vagyis nem csak az számít, amit az edzés alatt elégetsz.
Egy intenzív, összetett izomcsoportokat megdolgoztató súlyzós edzés vagy egy magasabb intenzitású intervallumos kardió edzésterv elvégzésekor kevesebb zsír ég el, ugyanakkor az "utóégető" hatása révén összességében mégis több zsírt küld el a süllyesztőben, mintha a futópadon vándorolnál naphosszat. A legjobb zsírégető mozgásforma tehát intenzív és nem monoton!
Hirdetés

A legjobb edzésterv fogyáshoz konditeremben az, ha kis súllyal, magas ismétlésekkel szálkásítunk...

Ismét egy hatalmas hiba, amit sokan elkövettek. A csökkent terhelés nem fog adni elegendő ingert az izomtömeg megtartására... ráadásul a magas ismétlések miatt keletkezett égető érzés - ahogy a hasazásnál említettem - sem azt jelenti, hogy a zsír ég le arról a bizonyos területről.
Csak úgy tudod fenntartani az izomtömeget, ha próbálod tartani azt a terhelést, amit a diéta előtt nyomtál. Ez a leghatékonyabb edzésterv fogyáshoz konditeremben! (Legyünk reálisak, a súlyok nagysága úgyis csökkenni fog, de próbáljuk ezt a leginkább minimalizálni.)

A fogyi öv vagy a nagypulcsiba öltözés segíti a zsírvesztést.

A látszat néha csal. Valóban centimétereket lehet karcsúsodni, hirtelen akár kilókat is leadni, de ez igazából víz vesztés és nem a zsír csökkenése! Talán valamelyest felgyorsul a zsírégető folyamat, de igazából sokkal fontosabb tényező, hogy a meleg miatti víz és elektrolit vesztés miatt könnyen rosszul lehetsz, romlani fog a teljesítményed - ami pedig pont az intenzív (zsírégető) edzésnek vet gátat!

"Bármennyit ehetek, mert leedzem."

Elterjedt mondás a fitness világában, hogy bizony 70% -ban a konyhában dől el, hogy nézel ki! A minőségi étkezés javítja a testkompozíciót, a teljesítményedet, közérzetedet. Másfelől még pár száz kalóriát leégethetsz egy jó kis edzéssel, ugyanakkor napi több ezer kalóriatöbblet nyomait nem tudod szemhunyás alatt a süllyesztőbe küldeni. Sajnos sokan vannak tévúton: a tingli-tangli edzésstílusukat felértékelik, még a megevett péktermékek kalóriaértékét le... és aztán csodálkoznak, hogy hiába edzenek mégsem fogynak.

Egy profi edzésterv fogyáshoz konditeremben természetesen segít megszabadulni azoktól a plusz kalóriáktól, amiket jó esetben raktározna a szervezet... de könnyebb túlenni magad a kalórialimiten, amit viszont a kemény edzés sem tüntet el...
Nos, ezek voltak az edzés terén a legnagyobb bakik, amikbe bele szoktam futni... folytatásban pedig megnézzük ismét öt durva diéta hibát, amit ezúttal nem a teremben, hanem az étrendedben tudsz elkövetni.
Szilvi / FitBuilder TEAM
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Prohormon,edzés,bcaa,fitness,testépítés,gym,protein,no fokozó,edzőterem
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-07-29 20:46:39
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü