Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Látszólag talán értelmezhetetlen a cím... de a cikk végére kiderül minden: hogyan lehet adoniszi jelzőket megillető bicepszed… és mi köze ennek az (utált?) láb naphoz! - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Nagyobb bicepszet akarsz? Akkor guggolj!!?

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Nagyobb bicepszet akarsz? Akkor guggolj!!?
Nagyobb bicepszet akarsz? Akkor guggolj!!?
Nagyobb bicepszet akarsz? Akkor guggolj!!?
Látszólag talán értelmezhetetlen a cím... de a cikk végére kiderül minden: hogyan lehet adoniszi jelzőket megillető bicepszed… és mi köze ennek az (utált?) láb naphoz!
Elsőnek is... egy kis edzőtermi-kar-kép

A bicepsz kardinális pont sokunk szemében. Képes vagy talán Te is megszállottan edzeni... csigán, ülve, állva, fekve, szűken, szélesen, be-kiforgatva... lassan annyi pozícióban, hogy a Káma-szútra elbújhatna melletted.

DE! A várt eredmény azonban mégis elmarad....?

Mégis miért? Hmmm...Mert a kemény láb edzést ellógod?!

Jó jó, tudom. A láb edzést nem várod úgy, mint a mell-bicepsz napod, pedig ha ITT IS ODATENNÉD magad, akkor annak a felsőtested is hálás lenne.

Miért is?
Mert a kemény sorozatokkal végrehajtott, összetett alapgyakorlatok - igen, a guggolás és a felhúzás - roppant kedvező hatással vannak a tested hormonális hátterére.

(Kiegészítésképp: kemény sorozatok alatt azt értem, hogy az adott sorozatból maximum 8-10 szabályos ismétlést tudsz csinálni, de ott is már az utolsó kettőnél eltorzult arccal mantrázod, hogy meg-lesz-ez!)

A guggolás és a felhúzás az egyik legnagyobb erőkifejtéssel járó gyakorlat. Legalábbis nagyobb kihívás, mint koncentráltan bicepszni. Szóval a nagy erőkifejtés hatására olyan építő jellegű feltételeket indulhatnak be a testedben, mely kedvezően befolyásolja az izom növekedését:

  • - megnövelik a szervezeted természetes növekedési hormon szintjét
  • - növelik a természetes tesztoszteron szintet


Igen, ezt természetes úton is elérheted!

Nyilván nem csak a guggolás létezik a hormon-növelő gyakorlatok listáján! Az alábbiak közül mazsolázva garantáltan Neked lesz a legütősebb edzésed!

Alsótest esetén: guggolás...ugye...kitörés variációk, felhúzások
Felsőtest esetén: húzódzkodás, fekvőtámasz, tolódzkodás, evezések, nyomó gyakorlatok

A hormonális sztorin túl...

És itt jön képbe még valami! A stabilitási és funkcionális szempontok. A lábunknak fontos tartószerepe van. Ki hitte volna, ezen állunk, járunk-kelünk. Egy erős alváz és törzsizomzat a legstabilabb alap a nagy nyomásokhoz, evezésekhez...szinte bármihez!... de még a francia rudas álló bicepszhez is.

Aki erős alsótesttel és törzzsel rendelkezik annak egész teste erős lesz! Csak akkor tudod kihozni magadból a maximumot, ha MINDEN nagy izomcsoportot UGYANAKKORA erőbedobással erősítesz!

Tehát száz szónak is egy a vége: mielőtt legközelebb is belecsavarodsz a keresztcsigás páros bicepszbe -tegyél a testednek egy szívességet! Értékelt a láb napot és csináld végig becsülettel!

Szólj hozzá Te is! Itt
Hirdetés
Nagyobb bicepszet akarsz? Akkor guggolj!!? Nagyobb bicepszet akarsz? Akkor guggolj!!?
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Testépítés,Fitness,Gym,,Protein,No fokozó,Vitamin,BCAA,CrossFit,Edzés,Kardio
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-12-22 16:38:10
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü