Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Azaz ki mit csinál a teremben. A média és a világháló bugyraiban terjengő számos írásnak köszönhetően a fitneszterembe járó csajok következő csoportjait lehet beazonosítani. - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Mi kell a nőnek? - avagy a csajok és a súlyzós edzés

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Mi kell a nőnek? - avagy a csajok és a súlyzós edzés
Mi kell a nőnek? - avagy a csajok és a súlyzós edzés
Mi kell a nőnek? – avagy a csajok és a súlyzós edzés
Azaz ki mit csinál a teremben. A média és a világháló bugyraiban terjengő számos írásnak köszönhetően a fitneszterembe járó csajok következő csoportjait lehet beazonosítani.
Az első kategória tagjai nincsenek túl jó viszonyban a súlyzókkal: ők azok, akik egyből masíroznak át az edzőtermen a kardió részleg felé, ahol annyi időt töltenek el egy taposógépen, mialatt mások kiolvasnák a Háború és békét. Ezen elkerülő viselkedés mögött az az elképzelés állhat, miszerint a súlyzóknak a puszta érintésével másnap már tíz kiló többletizommal ébredünk.

Ez a logika azonban elég könnyen koppanáshoz vezethet, hiszen ha figyeltünk volna biológia órán akkor most tudnánk, hogy a női szervezet nem termel annyi tesztoszteront (ez az a hormon, melynek - többek között - a számlájára írható az izomnövekedés), mellyel férfias testre tehetnénk szert.

Másfelől az izomfejlődéshez elengedhetetlen a precíz táplálkozás - és lányok, valljuk be őszintén, hogy a háromóránkénti evés és az ételdobozolás nem az erősségünk. (persze leborulunk a kivételek előtt). Összegezve: emelgethetünk akár egy elefántot is, akkor sem fog a férfias izomzat veszélye fenyegetni minket.

Külön alcsoportot képeznek azon hölgytársak, akik végeláthatalan láb emelgetéskre és hasprésekre kárhoztatják magukat - azon optimista reményben, miszerint a helyi zsírégetés nem csak anyáról lányára szálló legenda, és a zsír is izommá alakul valamely eddig még feltáratlan kémiai folyamatok útján. A valódi tudományos gondolkodás hiányát itt is tetten érhetjük, mivel az izom és a zsír egymástól teljesen eltérő szövetek, nem lehet egyiket a másikra változtatni.

Végül itt vannak még a félkilós pehelysúlyzókkal kalimpálók kis csoportja, akik elmélyülten, sok ismétléssel, ámde annál kisebb súllyal próbálnak szálkásítani. A szálkásítás nem jelent azonban mást, mint a zsírréteg eltakarítását az izomszövetről. Ehhez viszont szükségünk lesz megfelelő kardió és súlyzós edzésre, precíz diétára, és persze némi izomszövet sem ártana a cél érdekében - amihez viszont elengedhetetlen az optimális terhelés.

Viszont ezen népszerű fitnesztrendek ellenére - szerencsére - egyre több nő vetemedik súlyzós edzésekre. Aki esetleg még nem kötelezte el magát az erőedzés iránt, azok maradjanak Velünk, ugyanis a folytatásban remélhetőleg mindenkit meggyőzünk, miért is fontos a nőknek súlyzós edzéseket is végezni.

Szilvi / FitBuilder Team
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Prohormon,edzés,bcaa,fitness,testépítés,gym,protein,no fokozó,edzőterem
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-07-14 13:43:51
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü