Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Sok lány aggódó és kétségbeesett tekintettel figyel minden gyakorlatot, mely a mellizmot erősíti, - mivel egyszer valaki beültette a gondolatot fejükbe, hogy ezen terület edzésével a mellizom formája - Testépítés, Body building magazin
részletek »

MELLesleg miért ne hanyagoljuk el mi csajok a mellizom edzést?

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
MELLesleg miért ne hanyagoljuk el mi csajok a mellizom edzést?
MELLesleg miért ne hanyagoljuk el mi csajok a mellizom edzést?
MELLesleg miért ne hanyagoljuk el mi csajok a mellizom edzést?
Sok lány aggódó és kétségbeesett tekintettel figyel minden gyakorlatot, mely a mellizmot erősíti, - mivel egyszer valaki beültette a gondolatot fejükbe, hogy ezen terület edzésével a mellizom formája és mérete előnytelen irányba fog megváltozni.
Most megnyugtatok mindenkit: ha csak guggolni és hasazni járunk a terembe, akkor is csodamód fogyhat a mellünk, hiszen az edzéssel (vagy a diétával) kialakított kalóriadeficit az egész testről csökkentheti a zsírt.

Sokakban felmerül a "De miért pont a mellünkből fogyunk először?" költői kérdés. Sok biológia óra pillanatot idéztünk már fel, de remélhetőleg a mell anatómiájánál legalább minden fiú és lány figyelt. A legfontosabb tudni azt, hogy a női mellet laza kötőszövetű zsírszöveteket építik fel.
Az izomzat a zsírréteg alatt található, és meglepő mód a felépítése ugyan olyan, mint a férfi társunknak: ugyanott ered és tapad. A méretbeli különbségek pedig elsősorban a nemi hormonok (és esetleg a plasztikai sebész) számlájára írható.
A laza kötőszövetű mellből tud a szervezet könnyen energiához jutni, ezért a fogyás első pillanataiban általában a mellünk csökkenésével nézhetünk farkasszemet.

Ezzel nem az a célunk, hogy most mindenki könnyes búcsút vegyen a mell méretétől, vagy nemhogy a diétázást, de még az edzőterem látványát is elkerülje a közeljövőben.

A lényeg, hogy bár a mellméret gyakran az alattomos diétánk áldozata lesz, viszont ezért nem a mellizmot erősítő gyakorlatokat kell fő gonoszként kipécézni. Sőt, egy jól irányzott melledzés kiváló hatással lehet a mellünk külső megjelenésére.
Többek között. Az idő és a gravitáció ugyanis a mellizomra is lesújt. Az életkor előrehaladtával a női mellek megereszkednek, csökken feszességük. Ráadásul, számos mozgásforma, mely ugrásokkal, rázkódással jár - például a labdajátékok, futás - igen nagy terhet rónak a mellet tartó szövetekre, ami miatt a mell idővel szintén megereszkedhet.

De itt jön a jó hír.
A mellizom edzésével az izomszövet vastagodni kezd és a mell ezáltal megemelkedhet, szebb lesz a tartása ami különösen előnyös nagyobb fogyás után, - de éppenséggel a nagyobb mellekkel megáldott hölgyeknek sem áll rosszul a szépen karbantartott dekoltázs. A ropi alkatúak is sokat profitálhatnak a mell edzésével, hiszen nekik is jobban áll, ha nem bordák látszódnak ki a dekoltázsukból, hanem a feszes bőr és a karbantartott izomzatra domboruló mellek.

És persze fontos a külső-belső harmónia, tehát minden izomcsoportra edzünk. Ha valamelyiket hanyag módon kihagyjuk a sorból, akkor az nem csak a látványban okozhat eltérést, hanem bosszúból más izmok fejlettségét és munkáját is megnehezíti. Ráadásul könnyen sérülést eredményez, ha olyan gyakorlatokat szeretnénk végezni, melyhez a mellizmunk is lelkesen betársulna...már ha épp ugye lenne mellizmunk...

És a végére még egy jó pont: mivel a mell egy elég nagy izomrész, ezért a legtöbb felsőtestet erősítő buliban benne van - és mint tudjuk az összetett gyakorlatok nagyobb izmokat dolgoztatnak meg, és több kalóriát égetnek.

Tehát akkor mindenkinek a végére: még akkor is ha a mellek maguk nem lesznek sem nagyobbak, sem kisebbek attól, hogy erősítjük őket - idősebbek-fiatalok, kis- és nagymellűek számára egyaránt előnyére válik a rendszeres melledzés. Ez persze nem azt jelenti, hogy holnaptól mi is minden nap ugorjunk a fekvenyomó rúd alá, - de ezen terület edzését is illeszük be a programunkba rendszeresen.

Szilvi / FitBuilder Team
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Edzés,Gym,Prohornonok,proteinek,Fehérje,No fokozó,Vitamin,Testépítés
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-08-11 16:17:07
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü