Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Nőként csinosak, vonzók, feszesek, tónusosak szeretnénk lenni. Természetesen minél gyorsabban. Ennek érdekében pedig időnként egész extrém dolgokat is képesek vagyunk megtenni. Például fitness - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Legyél egészségesen szexi!

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Legyél egészségesen szexi!
Legyél egészségesen szexi!
Legyél egészségesen szexi!
Nőként csinosak, vonzók, feszesek, tónusosak szeretnénk lenni. Természetesen minél gyorsabban. Ennek érdekében pedig időnként egész extrém dolgokat is képesek vagyunk megtenni. Például fitness versenyzők diétáját követni.
Alapvetően a sport egészséges, de érdemes tisztázni: a versenysport és a hobbi sportolás nem szabadna, hogy ugyanaz a kategória legyen. Egy hobbistának elsődlegesen az egészségének megőrzésére, valamint egy pozitívabb testkép kialakítására kellene törekednie.

Ezzel szemben a versenyzőnek a teljesítménye fokozása, vagy testépítés esetében egy kifogásolhatatlan színpadi forma elérése a fontos, mindenáron. Az emberfeletti igénybevétel és a szigorú diéta egyértelmű negatív hatással van a versenysportolók szervezetére.

Amennyiben egy-egy verseny után elég idő van a regenerációra, azzal csökkenteni lehet a káros hatásokat, emiatt nem szokták a fitness modellek sem egész évben tartani a színpadi formájukat.

A testépítésben a határok összemosódtak a versenysport és a hobbi sportolás között, olyannyira, hogy sokszor a hobbisták még "elvetemültebben" hajszolják céljaikat, mint a versenyzők - akik mögött általában nagyon komoly szakmai háttér is áll.

Azért fontos erről beszélni, mert ahogy körbe nézek, nem ritka, hogy átlagos nők körében azt látom: versenydiétát tartanak egész évben, emellé pedig 200%-on pörgetik a szervezetüket mindennapos éhgyomros kardióval. Közben persze sokan az eredménnyel sem elégedettek, és nem értik mi a baj.

"Valamelyik fitness modell is ezt a szénhidrát csökkentett kakaós csigát eszi, ezt az edzéstervet mutatta be, ezt az étrendet folytatja, szóval működnie kellene".

Aztán megjelennek egyéb problémák is.

Úgy, mint: krónikus fáradtság, depresszió, menstruációs zavarok, meddőség, hízás már egy falat szénhidráttól is. Van aki ilyenkor már eljut az orvoshoz, mások tovább csökkentik a napi szénhidrát adagjukat. Az anyagcserezavarok - amelyeket ez a túlhajszolt életmód okoz - annyira gyakoriak, hogy némelyik nő úgy gondolja, ezek a problémák a sport velejárói.

Pedig ez nem igaz.

Igenis lehetsz egészséges hobbisportoló, aki után megfordulnak az utcán. Nyaranta pedig néha lecsúszhat egy valódi, zsírban és szénhidrátban "tocsogó" lángos is - persze túlzásba ne vidd -nem ezen fog múlni.

Az élet nem arról kell szóljon, hogy folyton sanyargatod magad. Hétköznapi keretek között még arra sincs szükség, hogy egy színpadi formához hasonló szárazságot elérjünk, arra meg főleg nincsen, hogy ezt egész évben tartsuk - ez amúgy is lehetetlen. Pláne nem az egészségünk rovására.

Tudom, hogy nagyon könnyű megszállottá válni a diétával és az edzésekkel.
Muszáj viszont betartani a kényszer érzése ellenére is a pihenőnapokat és az egészséges, személyre szabott - főleg összetett -szénhidrátokat is tartalmazó diétát. Hosszútávon ez fogja az egészségedet és a megjelenésedet is szolgálni!

Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Prohormon,edzés,bcaa,fitness,testépítés,gym,protein,no fokozó,edzőterem
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-07-15 16:42:45
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü