Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Már a nyaralás gondolatától mosolyra görbül a szád, vagy azon idegeskedsz, hogy meg kellene szabadulni pár kiló feleslegtől? Sokan így nyáron is last minute diétákba kezdenek. Akárhogyan is legyen, - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Légy magabiztos bikiniben is

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Légy magabiztos bikiniben is
Légy magabiztos bikiniben is
Légy magabiztos bikiniben is
Már a nyaralás gondolatától mosolyra görbül a szád, vagy azon idegeskedsz, hogy meg kellene szabadulni pár kiló feleslegtől? Sokan így nyáron is last minute diétákba kezdenek. Akárhogyan is legyen, az extrém diéták rendkívül rossz ötletnek bizonyulnak, ugyanis nem biztonságosak és a legtöbbször nem is működnek, hiszen senki sem képes hosszú időn keresztül éhesen és fáradtan létezni. A jó hírünk, hogy a bikini-alakhoz erre nincs is szükség. Mi sokkal jobb tippeket adunk neked!
Ha tovább olvasol, megtudhatod, hogy mit szabad és mit nem szabad tenned, hogyha tökéletes bikini-alakra vágysz.
Ne hagyd ki a reggelit!

Ha éppen pár kilót próbálsz leadni, a reggeli kihagyása rendkívül eredménytelenné teszi ezt a terved. Délelőtt, de legkésőbb délre olyan éhes leszel, hogy rengeteg felesleges kalóriát fogsz magadba tömni. Helyette inkább fogyassz reggelire magas kiőrlésű gabonából készült müzlit, gyümölcsöket, joghurtot és indítsd be az anyagcserédet már a nap elején, és ne légy éhes ebédig!
Ne légy kardio-őrült!

A kardio edzés nagyon jó dolog az endorfinok felszabadítására és a szíved edzésére, ám több új kutatás is azt bizonyítja, hogy a kardio nem sokat segít a súlyvesztésben. A kardio edzések után az emberek sokkal gyakrabban éhesek, ami megint túl sok étel megeveéséhez vezethet, illetve hirtelen felindulásból olyan ételeket ehetsz, amik egyébként egészségtelenek és hizlalnak. És bár az edzéssel kalóriát égetsz, ha több kalóriát viszel be a szervezetedbe, mint amennyit elégettél, akkor bizony gyarapodni fog a súlyod.

Ezért bizonyul sokkal hatásosabbnak a súlyzózás és az okos erőedzés. Ha súlyzózol, (természetesen mindenképpen szakértővel beszéld meg, hogy mi az ideális tömeg, amivel szabad edzened!) sokkal jobban erősíted az izmaidat és minél több izmod van, annál több kalóriát is égetsz el minden egyes nap.
Ez azt jelenti, hogy ha 4,5 kg-nyi izmot szedsz magadra, akkor naponta közel 500 kalóriával többet éget el a szervezeted - ezáltal pedig hetente fél kilónyi zsírt is leadhatsz!
Ne mondj le teljesen a szénhidrátokról!

Tévhit, hogy a szénhidrátoktól elhízol. A testednek szüksége van szénhidrátra, hogy elegendő energiád legyen. Ha teljesen kiiktatod őket az étrendedből, erőtlen és ideges leszel, és még émelyeghetsz is. Ahhoz, hogy egészségesen fogyj, rengeteg magas rosttartalmú szénhidrátot kell fogyasztanod: zöldségeket, gyümölcsöket és teljes kiőrlésű gabonából készült termékeket.
A rostoknak nincsen kalóriatartalmuk, mégis telítettségérzést okoznak, így minél több rostot eszel, annál tovább nem leszel éhes. Ezáltal nem csak kevesebbet fogsz enni másból a nap folyamán, de a rostok segítenek a vércukorszintedet is stabilizálni, ami által nem fogsz majd édességek után vágyni.
Ne legyenek irreális elvárásaid!

Ha azt hiszed, hogy egy hét alatt le fogsz tudni fogyni 10 kilót, az nem csak irreális, de veszélyes is lehet. Hetente 0,5-1 kilogramm leadásával tudsz egészségesen fogyni, és ezt úgy érheted el, hogy olyan kiegyensúlyozott étrendre térsz át, amelytől jóllaksz, mégis alacsony kalória- és zsírtartalmú ételeket tartalmaz. A helyes táplálkozás mellett pedig szinte kötelezően ajánlott elkezdeni mozognod - akár visszafogottabb mozgási formákat is választhatsz, mint például a jóga, hidd el, még így is rendkívül gyorsan látni fogod magadon a hatását.
Ne mondj le a fő étkezések közötti harapnivalókról!

Ha megtervezed, hogy mikor és mit fogsz enni, és nem hagysz magadnak semmilyen kibúvót azzal, hogy folyamatosan vezeted a táplálkozási naplódat, akkor hamarosan észre fogod venni magadon a változásokat. Egy kutatás szerint azok, akik rendszeresen lejegyezték, hogy mit esznek és isznak, illetve minden nap mozogtak, kétszer annyit fogytak 6 hónap alatt, mint társaik, akik ezeket nem tették meg.

Ne felejtsd el, hogy ugyanúgy, ahogyan időbe telik súlyt gyarapítani, súlyt veszíteni is időbe telik. Ha megfosztod magadat az ételtől és így próbálsz fogyni, az mindig visszaüt, hiszen állandóan éhes leszel, ami nem kifizetődő, egy idő után pedig vissza fognak csúszni a leadott kilók.
Ellenben a helyes táplálkozással tényleg egészségesen fogyhatsz le és akár nyár végéig megmutathatod, hogy milyen jól nézel ki és milyen nagyszerűen érzed magadat a bőrödben!
Hirdetés
http://s1.tlap.hu/magazin/87/mzn_cikk_kepek_24617/
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Prohormon,edzés,bcaa,fitness,testépítés,gym,protein,no fokozó
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-06-23 22:01:09
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü