Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Egy kemény edzés nem mindig kellemes érzés - erőltetjük az izmainkat, kapkodjuk a levegőt, izzadunk. Vannak azonban olyan tünetek, amiket ha tapasztalunk magunkon, a legjobb, ha inkább megállunk, és - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Jelek, hogy sokat edzettünk

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Jelek, hogy sokat edzettünk
Jelek, hogy sokat edzettünk
Jelek, hogy sokat edzettünk
Egy kemény edzés nem mindig kellemes érzés - erőltetjük az izmainkat, kapkodjuk a levegőt, izzadunk. Vannak azonban olyan tünetek, amiket ha tapasztalunk magunkon, a legjobb, ha inkább megállunk, és nem folytatjuk a mozgást, mert akár komolyabb egészségügyi problémánk is lehet belőle.
Hányingerünk lesz

Ha úgy érezzük, hogy kerülget minket valamilyen betegség, eleve nagyon rossz ötlet elmenni edzeni. Ha lázasan, fájós torokkal, fejfájással állunk neki edzeni, a testet ért stressz miatt sokkal rosszabbak lesznek a tüneteink. Ha pedig edzés közben érezzük, hogy hányingerünk lesz, köhögni kezdünk vagy azt érezzük, hogy kezd felmenni a lázunk, azonnal menjünk haza.

Hirtelen fájdalom

A fájdalomnak két fajtáját különböztetjük meg: krónikus, és akut. A krónikus azt jelenti, hogy hosszabb ideje, folyamatosan fáj valamink - ilyenkor ne sportoljunk, amíg jobban nem leszünk. Az akutfájdalomhirtelen jelentkezik, és ha ilyesmit érzünk, azonnal álljunk meg. Még akkor is, ha úgy érezzük, hogy a fájdalom nem erős annyira, hogy ne tudnánk tőle folytatni az edzést. Ha nem így teszünk, komolyabb izomsérülésünk, gyulladásunk is lehet.

Nehezen lélegzünk

A nehéz légzés sok mindenre utalhat, például edzés hatására fellépő asztmára, vagy valamilyen keringési problémára, vagy egyszerűen arra, hogy a megerőltetés túllép a jelenlegi edzettségi szintünkön. Egy egészséges ember légzése röviddel a fizikai aktivitás megszűnése után visszaáll a normál ritmusra - ha nem ez történik, és jóval az edzés után is zihálunk, levegőért kapkodunk, a legjobb, ha orvoshoz fordulunk.

Szédülés

Ha szédülünk, az lehet attól, hogy a szívünk túlságosan erőlködik, de arra is utalhat, hogy hirtelen leesett a vércukorszintünk, vagy esetleg arra, hogy nehéz légzés miatti oxigénhiány lépett fel. Üljünk le, lélegezzünk mélyeket, együnk pár falatot - ha a szédülésnem szűnik, vagy rosszabb lesz, menjünk orvoshoz.

Mellkasi nyomás, vagy fájdalom

Ha nyomást, fájdalmat érzünk a mellkasunkban, azonnal hagyjuk abba a mozgást. Különösen akkor, ha olyan kísérő tüneteink is vannak, mint fájdalom a hát, a torok, vagy az állkapocs területén, esetleg fejfájás, hányinger, fulladás vagy köhögés.
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Prohormon,edzés,bcaa,fitness,testépítés,gym,protein,no fokozó,edzőterem
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-06-30 18:10:17
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü