Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
A diéta és fogyás sokkal könnyebb annál, mint azt gondolnád. Mégis vannak olyan esetek, amikor valaki nagy lendülettel kezd bele, aztán pár nap után jön a szürke valóság, a rossz kedv és az, hogy nem - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Így készülj fel egy diétára, hogy végig tudd csinálni.

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Így készülj fel egy diétára, hogy végig tudd csinálni.
Így készülj fel egy diétára, hogy végig tudd csinálni.
Így készülj fel egy diétára, hogy végig tudd csinálni.
A diéta és fogyás sokkal könnyebb annál, mint azt gondolnád. Mégis vannak olyan esetek, amikor valaki nagy lendülettel kezd bele, aztán pár nap után jön a szürke valóság, a rossz kedv és az, hogy nem fog menni az a fránya diéta.Nézzük, hogyan lehet jobban felkészülni, hogy ez ne történhessen meg.
Természetesen vannak, akiknek nincs szüksége semmilyen tippre és ötletre, mert akaratból megoldják, minden problémán átszántanak. Most azoknak akarunk segíteni, akiknek már meggyűlt a baja a fogyással.

Először is ne hirtelen felindulásból kezdj el diétázni. Ne vasárnap döntsd el, hogy hétfőtől diéta. Ha teljesen felkészületlenül mész neki, akkor tuti, hogy nem fog sikerülni. Egy csomó dolog ki fog maradni, ami fontos ahhoz, hogy le tudj fogyni. Például lelkileg fel kell készülnöd, be kell vásárolnod, kell egy megfelelően összeállított étrend. Ez csak pár eset, de velük együtt elmondjuk, hogy szerintünk mi a legfontosabb.

1. Legyen egy megfelelő étrendet.

Ne alaptalanul kezdj bele a diétába. Tudd meg, hogy hány gramm szénhidrátra, fehérjére, zsírra és rostra van szükséged. Ha még rutintalan vagy, akkor az étrend nélkül simán ehetsz túl keveset és túl sokat. Ha túl keveset eszel, akkor kopogni fog a szemed az éhségtől és nem fogod tudni végigcsinálni. Ki tudna úgy diétázni, hogy éjjel-nappal éhes?

Ha túl sokat eszel, akkor viszont nem fogsz fogyni. Lehet, hogy az étkezésed egészségesebb lesz, mint régebben, de fogyni nem fogsz. Meg kell találni azt a megfelelő arányt, amivel jó tempóban fogysz, de nem vagy elviselhetetlenül éhes.
2. Vásárolj be jó előre.

Lehet nem tűnik nagy dolognak, pedig tapasztalatból mondom, hogy ezen hihetetlen sok diéta el tud bukni. Megvan a napi adag kajád, de rohansz egész nap. Este hazaérsz és akkor jössz rá, hogy nincs se estére, se holnapra elég étel a hűtőben. Kedved meg nincs már elmenni boltba, mert borzalmasan fáradt vagy. Ilyenkor jön az, hogy na jó, csak most az egyszer félreeszek. Elmondom, hogy nem csak egyszer fogsz félreenni így, hanem egyre többször és azon veszed majd észre magad, hogy már nem is diétázol. Tedd meg magadnak azt a szívességet, hogy hétvégén elmész bevásárolni.
3. Készülj lelkileg, szellemileg és mindenhogy.

Már fentebb említettem egyszer, de inkább elmondom újra, mert ez nagyon fontos. Szúrd ki az időpontot, amikor el fogsz kezdeni diétázni. Ne nyaralás közben, ne a legnagyobb ünnepekkor, hanem amikor van rá időd és erőd. Több héttel előtte tudd, hogy mikor kezdesz. Vásárolj be, készülj fel.

Most jönnek azok a tippek, amik inkább külső motivációt jelenthetnek neked:
Hirdetés

4. Fogadj valakivel, hogy le fogsz fogyni.

Hülyén hangzik nem? Pedig nem az. Sokan vannak, akiknek hihetetlen sokat segít, ha másokkal fogadnak valamiben, hogy lefogynak. Olyanra fogadj, amit tényleg utálsz és nem akarod, hogy megtörténjen. Ha betartod a fogadást, akkor viszont Te részesülj jutalomban.

5. Rakj egy képet a hűtőre magadról.

Ez két okból működik. Vannak olyan diétázóink, akik nem szeretik, ahogy kinéznek, ezért motiválja őket az, hogy változzanak. Megjegyzem, hogy szerintem ez nem jó gondolatmenet. A jó szerintem az, amikor kiraksz egy képet és látod, hogy mennyire változol. Látod, hogy fogysz, kevesebb a zsír, vékonyabb az arcod és ettől egyre nagyobb erőre kapsz.

Az első három tippet próbáld mindenképp megfogadni. Könnyebben fogsz belekezdeni, egész végig lendületes leszel és jól fogod érezni magad. Az utolsó 2 ötlet pedig szerintem arra szolgál, ha már tényleg minden kötél szakad. Ennek ellenére mégis ismerek olyan embert, aki azt mondja, hogy ez segített neki abban, hogy lefogyjon.
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Prohormon,edzés,bcaa,fitness,testépítés,gym,protein,no fokozó
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-06-17 16:54:20
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü