Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Az edzőtáskádban több kórokozó és baktérium tanyázhat, mint gondolnád. A vizes, izzadt ruhák, a tornacipő, és a táskában felejtett nassolni valók remek táptalajt biztosítanak ezeknek a nemkívánatos - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Hogyan tartsd tisztán az edzőtáskád?

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Hogyan tartsd tisztán az edzőtáskád?
Hogyan tartsd tisztán az edzőtáskád?
Hogyan tartsd tisztán az edzőtáskád?
Az edzőtáskádban több kórokozó és baktérium tanyázhat, mint gondolnád. A vizes, izzadt ruhák, a tornacipő, és a táskában felejtett nassolni valók remek táptalajt biztosítanak ezeknek a nemkívánatos látogatóknak.
Mosd át a sporttáskát!

Havonta érdemes nagy hőfokon átmosni a táskát, és a napon kiszárítani. Akármilyen kényelmes és a szívedhez nőtt, sajnos Mindig tartsd tisztán a sporttáskádat!évente-kétévente érdemes lecserélned az edzőtáskádat.

Íme, 4 egyszerű szabály, amelyek betartásával tisztább és baktériummentesebb lehet a felszerelésed.

Ki a vizes ruhákkal!

Semmiképpen se hagyd a vizes vagy izzadt ruháid, törölköződet a táskádban, még akkor sem, ha rendelkezik külön rekesszel! Mindenképp csomagold be őket egy zacskóba, majd amint hazaérsz, mosd ki őket, mivel a penész és a baktériumok szeretik a sötét, nedves helyeket. A táskát töröld át fertőtlenítő kendővel, majd hagyd nyitva, jól szellőző helyen.
A kellékeket is érdemes tisztítani

A jógamatracodat, a súlyzókat, a tornacipődet, a csuklópántodat, vagy akármilyen más kelléked érdemes időről időre egy kicsit áttörölgetni antibakteriális törlőkendővel, illetve alaposan kiszellőztetni vagy kimosni. A polifóm matracokat 3-4 hetente rakd ki a napra szellőzni egy picit.

Nassolnivaló, szendvics és innivalók
A sajtszeletek, a friss gyümölcs, és sportital jó választás, ha a mozgás előtt vagy után energiával kell feltöltened magad, ám pár nap múlva kellemetlen szagokat áraszthat! Még véletlenül se felejtsd benne az ételt vagy az üdítőt a táskában, hiszen gyorsan romlandó élelmiszerekről van szó. Továbbá a baktériumok kedvelt táptalaja a különböző szendvicsek és egyéb ételek. Ne hagyd, hogy a táskád bepenészedjen! Időről időre fújd át kívül-belül egy fertőtlenítő spray-vel!

Heti tisztítás

Az ételmaradék morzsái, a ruhákból és felszerelésből származó nedvesség, a cipőről származó kosz mind kiváló táptalaj a baktériumoknak. Ha nem is mosod minden héten a táskád, nem rossz ötlet kirázni (vagy kiporszívózni). A szellőztetés is fontos, illetve nem árt kitenni a napra, hiszen ez is fertőtleníti. A megfelelő higiéniai szabályok betartásával kellemetlen következmények egész sorától kímélheted meg magadat.

Fontos, hogy az edzőruhád mindig legyen tiszta, és a tornacipődet is érdemes havonta alaposan kitisztítani.
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Edzés,Gym,Prohornonok,proteinek,Fehérje,No fokozó,Vitamin,Testépítés
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-09-02 13:14:58
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü