Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Ennek az extrém hatékony edzésnek a szerzője a 70-es években Mike Mentzer volt. Mike bebizonyította, hogy a sikerhez nincs szükség hatalmas súlyokra és nem kell egész héten az edzőteremben - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Heavy Duty edzés

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Heavy Duty edzés
Heavy Duty edzés
Heavy Duty edzés
Ennek az extrém hatékony edzésnek a szerzője a 70-es években Mike Mentzer volt. Mike bebizonyította, hogy a sikerhez nincs szükség hatalmas súlyokra és nem kell egész héten az edzőteremben tartózkodni. Az ő edzésmódszerei egyszerűek voltak és világosak.
  • Magas intenzitás
  • Alacsony frekvencia


Mike az izomzat előfárasztásának és a kényszerített ismétléseknek a híve volt. 3 edzésegységet ajánl egy hét alatt, nagyon intenzíven és röviden.
A felkészülését éveken át megkonzultálta Mentzerrel Dorian Yates, aki ennek az edzésmódszernek köszönhetően néhányszor a legmagasabb fokra került és kivívta a Mr. Olympia címet.
A program elsősorban a naturál testépítők számára ajánlott, akiknek nincsenek anabolikus szteroidok által támogatott regenerációs folyamataik.

Milyenek az edzés ajánlásai?

  • Edzés maximum 3 x egy héten
  • A gyakorlatok száma: 3 - 4 a nagy, 2 a kis izomterületekre (haladók), 2 a nagy, 1 - 2 a kis izomterületekre (kezdők)
  • Csak 1 maximálisan nehéz sorozatot végzünk minden gyakorlatból
  • Az ismétlések 4 - 6 között mozognak (fő sorozat), 6 - 10 ismétlés a többi sorozatban. Tartsa be a mozgás szabályát: 3 másodperc pozitív mozgás, 2 - 3 másodperc negatív mozgás, 3 másodperc statikus mozgás.
  • Az ilyen sorozatok közti szünet maximum 1 perc
  • A használt súlyok folytonos növelése
  • Az egyes edzések között minimum egy nap szünetnek kell lennie
  • Minden gyakorlat előtt alaposan melegítsen be (elegendő 2 - 3 bemelegítő sorozat)




Előfáradtság vagy az izomzat előfárasztása

Az előfárasztás edzési elve, vagyis az előkimerítésé, az izom áttornázásában rejlik a fáradtság pontjáig az első tornával, amely izolált gyakorlat és utána közvetlenül következő második tornával, amely az alapvető gyakorlat.

Összefoglalás:

Edzés: 3x egy héten

Az ismétlések száma: 4 - 10 (fő sorozat), 8 - 12 (bemelegítő sorozat)

A használt edzéselvek: kombinált sorozatok, negatív ismétlések, előfáradtság, kényszerített ismétlések, csökkentett sorozatok, statikus ismétlések.



Példa az edzésre:

Nap: Mell + vállak

Mell:
Tárogatás egyenes padon kis súlyzókkal 1 x 8 - 10 ismétlés kombinációban a benchpressel 1 x 4 - 6
Ellentétes irányú görgők húzása 1 x 8 - 12 kombinációban a nyomásokkal a Smith-gépen 1 x 4 - 6

Vállak:

Nagy súlyzó nyomása a fej mögül 1 x 8 - 12 kombinációban az oldalsó középtartással ülve a gépen 1 x 6

Nap: Combok + vádli

Combok:
Előre rúgás 1 x 12 - 15 kombinációban a guggolással 1 x 4 - 6
Leg-press 1 x 6 - 10
Hátra rúgás 1 x 8 - 12 kombinációban a felhúzással nyújtott lábakkal 1 x 6

Vádli:

Nyitott lábállások ülve 1 x 12 - 20 kombinációban a nyitott lábállásokkal állva 1 x 12 - 20

Nap: Hát + bicepsz + tricepsz

Hát:

A görgő húzása a mellkasra 1 x 8 - 10 ismétlés kombinációban a nagy súlyzó húzásával előrehajlásban 1 x 4 - 6

Bicepsz:
Kis súlyzók emelése ülve 1 x 8 - 10 ismétlés

Tricepsz:
Görgő húzása köteles adapterrel 1 x 8 - 12 kombinációban a francia nyomással 1 x 4 - 6



A Heavy Duty fő filozófiája azoknak az edzéselveknek a felhasználásán nyugszik, amelyek a szokásos sorozatokat extrém igényessé teszik. Képzelje el a nagy súlyzó klasszikus bicepszemeléseit állva - nem nagy szám. Próbálja meg ezt a gyakorlatot letornázni és adja hozzá a negatív ismétlések, esetleg a csökkentett sorozatok elvét.
Így kombinálja az összes gyakorlatot és soha ne feledje, hogy az Ön feladata az izom tönkretétele egy, maximum két sorozatban!
További cikkek : prohormones.huegy egyedülálló és különleges internetes áruház, amely kizárólag az USA-ból származó prohormonok, SARM, extrém hatékony zsírégetők, PCT és extrém erős edzés előtti stimulánsok, valamint egészségtámogató termékek árusításával foglalkozik.
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Prohormonok, Edzés, proteinek, izomnövelők,zsírégetők, sport,motiváció, diéta,
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-05-13 08:59:52
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü