Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Ajánlott rendszeresen sportoló nőknek, kiegészítő sportként. Fitness szinten rendszeresen edző nőknek, alakformálás céljából, később fitnessben versenyezni kívánó nőknek, alapozó edzésként - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Haladó Női edzésterv

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Haladó Női edzésterv
Haladó Női edzésterv
Haladó Női edzésterv
Ajánlott rendszeresen sportoló nőknek, kiegészítő sportként. Fitness szinten rendszeresen edző nőknek, alakformálás céljából, később fitnessben versenyezni kívánó nőknek, alapozó edzésként
Ajánlott rendszeresen sportoló nőknek, kiegészítő sportként.
Fitness szinten rendszeresen edző nőknek, alakformálás céljából, később fitnessben versenyezni kívánó nőknek, alapozó edzésként.
Három napos bontású edzésterv, egy hét alatt minimum egyszer végig kell edzeni!
Nőknek csak a felső mellizom edzése ajánlott, kiegészítésként a mellkast tágító gyakorlatokkal.
A karok edzése nőknél a test feszessége miatt ajánlott, méret növelésre az edzéstervben előírt mennyiség csak kezdőknél alkalmas!

Combközelítő, combtávolító izmot magas ismétléssel, intenzíven kell edzeni!
A nőknél ez kritikus terület!
Nem elegendő erőkifejtés nélkül, készség szinten edzeni! Guggolás széles terpeszben: energia igényes gyakorlat, intenzíven formálja a comb és a fenék izmait.
A vádli lassú ingerlésű izom. Magas ismétlési számmal, hetente legalább kétszer kell edzeni!
A hasizmot minden edzés napon kell edzeni! Célszerű napi bontásban első nap a ferde hasizmot, következő alkalommal a felső hasizmot, utolsó napon az alsó hasizmot edzeni!
Kardió edzés nagyon fontos, a nők anyag cseréje lassúbb mint a férfiaké!
A jó közérzet és a zsírégetés legfontosabb feltétele a kardió edzés! Legalább két edzés napon 40 perc!
A hát imait nőknél sem szabad elhanyagolni, célszerű a hátsó vállizmokkal együtt edzeni. A lábhajlítót, a fenék, és a törzsfeszítő izmot együtt edzzük, mivel működésük összekapcsolódik.
A vállizmok edzésénél figyeljünk a bemelegítésre, a vállizület könnyen sérül.
A combfeszítő izom edzésénél a lábnyújtás magas ismétlési számmal bemelegíti az izületeket, izmokat így azok készen állnak a nagyobb súly terhelésű lábtolásra. A combfeszítő izom edzés után végezzünk farizom erősítést is, nőknél a farizom kritikus terület, célszerű hetente legalább kétszer edzeni!
Edzéshez Remek termékek ITT: Adipokill
1.nap: felsőmell, tricepsz, combközelítő, távolító, vádli, ferde hasizom, kardió

  • nyomás ferdén, (össze) kézi súllyal 1×12, 1×10, 3×8
  • tárogatás enyhén ferdepadon 1×12, 3×10
  • pulóver kézi súllyal 1×12, 2×10
  • triceps kézi súllyal 1×12, 3×10,
  • triceps lenyomás gépen 1×10, 3×8
  • combközelítés 1×20, 3×15
  • combtávolítás 1×20, 3×15
  • guggolás széles terpeszben 1×15, 3×12
  • csacsi vádli 5×20,
  • ferde hasizom kézi súllyal 4×20
  • taposás 40 perc

Hirdetés

2.nap: hát, biceps, lábhajlítás, fenék, hasizom

  • lehúzás szélesen, mellhez 1×12, 1×10, 3×8
  • lehúzás szélesen, tarkóhoz 1×12, 1×10, 2×8
  • evezés csigán 1×10, 3×8
  • váll feszítés L karos gépen 4×12
  • biceps kézi súllyal 3×12,
  • biceps francia rúddal 4×10
  • lábhajlítás fekve 1×15, 3×12
  • merev lábas felhúzás dobogón 4×12
  • fenék combingán 3×12, lábemelés oldalra 3×30 szettben!
  • hasprés padon 5×40
  • futógép 40 perc


3. nap: váll, combfeszítő, fenék, vádli, has

  • oldalemelés 1×12, 3×10
  • előre emelés kézi súllyal 1×12, 3×10
  • dőlt oldal emelés 1×12, 3×10
  • váll vonogatás kézi súllyal 4×15
  • lábnyujtás gépen 1×20, 1×15, 3×12
  • labtolás gépen 4×10
  • kitörés 3×12
  • fenekezés padon 4×12
  • vádli állva 5×20
  • lábemelés 4×15

Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Edzés,Gym,Prohornonok,proteinek,Fehérje,No fokozó,Vitamin,Testépítés
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-08-15 14:19:22
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü