Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Gyűjtögesd a kemény ismétléseket, hogy gyűjthesd az elismerő szavakat és tekinteteket! A csajok többsége joggal érezheti, hogy a fenék egy olyan testrészük, mely igazi genetikai sorscsapásként - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Gyűjtögető módszer a kerekebb fenékhez!

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Gyűjtögető módszer a kerekebb fenékhez!
Gyűjtögető módszer a kerekebb fenékhez!
Gyűjtögető módszer a kerekebb fenékhez!
Gyűjtögesd a kemény ismétléseket, hogy gyűjthesd az elismerő szavakat és tekinteteket! A csajok többsége joggal érezheti, hogy a fenék egy olyan testrészük, mely igazi genetikai sorscsapásként gyakran megkeserítheti az életünket.
A szépen formált, izmos és kerek popsi felé vezető út pedig létezik... csak épp kitartó munkával, égető fájdalmakkal és kőkemény ismétlésekkel van kirakva. Vágjunk bele, ismerjük meg az egyik kedvenc, farizom-gyilkos edzésmódszerem!
Gyűjtögesd a kemény ismétléseket, hogy gyűjthesd az elismerő szavakat és tekinteteket!

Ez amolyan rest-pause módszerre hasonlító technika lesz: vagyis relatív nagyobb súlyokkal fogjuk terhelni a farizmot, de csak pár ismétlésszám erejéig. Majd egy rövid pihenő után megpróbálunk újabb ismétléseket kiszedni magunkból, amit egy újabb röpke pihenő követ. És ez így megy addig, amíg fel nem halmoztuk a kívánt ismétlésszámot. Talán most még nem állt össze a dolog, úgyhogy nézzük meg, hogy is végezzük el a gyakorlatban!
Így néz ki a gyakorlatban!

Bár a szabad súlyos guggolók szűk kis rajongótáborába tartozom, mégis most kivételesen, biztonsági okokból nem tanácsolom ezt a gyakorlatot ehhez a módszerhez. A szabad súlyos guggolás a legjobb, de sajnos ha rosszul mértük be a képességeinket, akkor elég nehézkes könnyes búcsút venni a rúdtól civil áldozatok és a saját testi épséged veszélyeztetése nélkül. Bár ez a módszer elvileg nem izombukásig megy, de nem árt az óvatosság... megoldás, ha megkérsz egy edzőpartnert, hogy álljon melletted ezekben a nehéz pillantokban! :)

Tehát a következő gyakorlatokkal javaslom a technikát - ezek közül válassz egyet-egyet és végezd ezzel a módszerrel, minden farizmot megcélzó edzésen!

  • Guggolás Smith-gépen
  • Guggolás szabad súllyal - ha van melletted edzőtárs, aki segít, ha rászorulsz
  • Lábtolás
  • Kitörés előre, kézi súllyal


Válassz ki ezek közül egy gyakorlatot, és végezz "előjátékként" 2x10 ismétlést közepes terheléssel - hogy azt már szépen érezze a vége felé a lábad - majd ha ez meg volt, akkor indul a móka!

Dobj rá még egy kis súlyt, pihenj 5-10 mp-et, majd nyomj bele még 5-öt. Majd újabb rövid 5-10 mp-es pihenő. Adj bele ismét 5-öt. Már biztos érzed :) ... a lényeg, hogy ne add fel, és juss el lassan egy szép kerek számig... 20 alá nem adjuk, a többi már csak rajtad múlik!

Edzésről edzésre növelheted akár a használt súlyt, akár azt a bizonyos becélzott számot, melyhez apró, de kemény ismétlésekkel fogsz eljutni!
Néhány technikai megjegyzés:
- Ezzel a módszerrel nem kell bukásig edzened, de cserébe viszont a gyakorlatot szabályosan, teljes mozgástartományban kell végezni. Valamit valamiért.
- Tartsd be szorgosan és pontosan a pihenőidőket, mert különben nem lesz oly szórakoztató, ráadásul elveszíted a módszer lényegét.
- Mindig alaposan melegíts be előtte... és mivel szépen szétszedi a lábat, ezért én a szabadsúlyos guggolás vagy felhúzás után alkalmaznám, amolyan "finálénak"!
- Haladó módszer, tehát ha még csak most ismerkedsz össze újévi fogadalmaid keretein belül az edzőtermi tartozékokkal, akkor ne ez legyen az első, amit kipróbálsz...

Íme egy edzésterv, hogy kerek legyen a történet... és a feneked! :)
  • Guggolás rúddal - fokozatosan növelve a súlyt, majd a végső súllyal 4x6-8
  • Lábtolás gépen - a fenti "gyűjtögető" módszerrel
  • Kitörés előre, kézisúllyal - 3x10/láb
  • Hiperhajlítás farizomra, mellkas előtt tartott súlytárcsával - 3x15


Szilvi / FitBuilder TEAM
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Edzés, proteinek, izomnövelők,zsírégetők, sport,motiváció, diéta, sport
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-04-29 16:14:48
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü