Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
A női társadalom nagy részének fontos az alakja, mivel - lássuk be - ezek bizony másodlagos nemi jellegek. - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Formás fenék, avagy mitől lesz igazán kerek feneked.

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Formás fenék, avagy mitől lesz igazán kerek feneked.
Formás fenék, avagy mitől lesz igazán kerek feneked.
Formás fenék, avagy mitől lesz igazán kerek feneked
A női társadalom nagy részének fontos az alakja, mivel - lássuk be - ezek bizony másodlagos nemi jellegek.
Teljesen mindegy, hogy párkapcsolatban élsz és csak a visszajelzés fontos, vagy párt akarsz találni (akár egy életre, akár egy éjszakára), vagy saját magadnak FONTOS, hogyan érzed magad a bőrödben. Az egészségedről nem is beszélve!

A fenék formáját a farizom adja, vagyis pontosabban a mérete. Az emberi test izomzata adja azt a formát nekünk, ami tetszik a tükörben, függetlenül attól, hogy nő vagy, vagy férfi. A zsírszövet tudja csak felülírni ezt a formát, ami viszont javarészt a bőr alatti kötőszövetben (és a belső szervek körül) helyezkedik el.
A diéta lehetővé teszi, hogy a zsírszövetet a szervezet felélje. A nehézséget az jelenti, hogy úgy kell diétázni, hogy mindeközben izomtömeget ne nagyon veszítsünk. A farizom tömegét kell növelni intenzíven a formás popsiért, és erre két nagyon jó gyakorlat van. Guggolás és kitörés, valamint ezeknek a gyakorlatoknak rengeteg fajtája.
Ha kezdők vagyunk minden bizonnyal elég lesz a saját testsúlyunk és 10 ismétlés, ha viszont már edzegetünk egy ideje, akkor bizony NAGY ellenállással, vagyis súlyokkal kell dolgoznunk! Emellett a fehérje dús étrend is elengedhetetlen, akárcsak a pihenés.
Hirdetés

Sok olyan visszajelzést kapok, ahol a futásra vagy a focizásra, esetleg a sok gyaloglásra hivatkoznak lábedzés címén. Ez mind rendben is lenne, csak egy aprócska gond van vele: teljesen más a mozgástartomány! Arról nem is beszélve, hogy a farizom itt csak stabilizáló funkciót lát el. Ez alól a sprintfutások a kivételek, mely anaerob tartományban végezhetők. Igen, a sprintfutás inkább alkalmas formálásra, mint a hosszútávfutás és a legjobb benne, hogy a combhajlító izmokat (comb hátsó része) remekül növeli és formálja!

Igen, ha formás feneket és combot szeretnénk, akkor bizony kőkeményen gyúrni kell a lábizmokra! Ezt úgy érhetjük el, hogy az edzőteremben szépen rúddal, súllyal guggolunk, kitörünk, combhajlítózunk. Ott megvannak a speciális eszközök, gépek, erőkeretek, amivel dolgozhatunk. Ezen felül nagyon is ajánlanám szakember segítségét, aki helyesen elmagyarázza a gyakorlatokat, mert ha szabályosan csináljuk, akkor brutálisan épít, de ha szabálytalanul, akkor brutálisan rombol!

Otthon szeretnénk ezt elérni? Hát... Van rá esélyünk, de hadd legyek őszinte. Sajnos az esetek többségében az otthon végezhető gyakorlatokat nem úgy fogják elvégezni az emberek, ahogyan kell, az intenzitása sem lesz megfelelő, a szabályosságról nem is beszélve.
Ha azt mondom, hogy szabályos guggolásból csináljunk meg 4 sorozatban 50 ismétlést, akkor bizony sokunk csak elnagyolja, nem lesz rendszeres, lesz más dolga otthon, sem bemelegítés, sem pedig nyújtás nem lesz abban az edzésben! Úgyhogy száz szónak is egy a vége, rendes edzéshez kell egy szakember! Kell, aki odafigyel a szabályos gyakorlat végrehajtásra, a megfelelő intenzitásra, valamint figyelmeztet az étrendre és a pihenésre!

Sok hölgy szokott nálam is visítófrászt kapni, amikor mondom, hogy szépen elkezdjük edzeni az alsó végtag izmait. Hivatkoznak arra, hogy az ő lábuk már nagyon vastag, nem kéne vastagítani. Ilyenkor kedvesen, de fel szoktam hívni a figyelmet, hogy a jelenlegi vastagság nem az izomzat miatt van, hanem sajnos a másik, ennél sokkal rosszabb dolog miatt. Igen, ez a zsírszövet! Mit lehet tenni?

A válasz nagyon is egyszerű! Az izmainkat edzeni kell, hogy picit méretben gyarapodjanak és erősödjenek, a testünk zsírját viszont DIÉTÁVAL kellene csökkentenünk.
Egy jó alak elérése egész embert kíván. Sokunk dolgozik nagyon sokat, nevel gyereket és ér el eredményeket ennek dacára, viszont sok ember van, akinek energiájából és idejéből is kitelne, de nincs kitartása.
Ezen felül megemlíthetnénk azokat az úgynevezett kiegészítőket, vagyis teljesítmény fokozókat, amik első sorban gyógyszereknek minősülnek, de ebbe inkább ne menjünk bele, mert ez a rész kellően nagy felháborodással tud járni és főképp azok körében, akik előszeretettel élnek vele. Végül is minden út Rómába vezet, vagyis ha eredményt akarunk, ahhoz kőkemény munka és rendszeresség kell. Minden más csak púder.
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Edzés, proteinek, izomnövelők,zsírégetők, sport,motiváció, diéta, sport
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-01-23 20:04:43
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü