Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Sokaknak igazán nagy fejtörést okoz a kerek és feszes fenék elérése, ezért bemutatunk pár gyakorlatot, ami szerves részét képezi a feszes és formás fenék elérésének. - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Feszes fenék gyakorlatok

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Feszes fenék gyakorlatok
Feszes fenék gyakorlatok
Feszes fenék gyakorlatok
Sokaknak igazán nagy fejtörést okoz a kerek és feszes fenék elérése, ezért bemutatunk pár gyakorlatot, ami szerves részét képezi a feszes és formás fenék elérésének.
1. Feszes fenék gyakorlatok - Guggolás

A guggolás nagyon fontos, ha feszes feneket szeretnél. A láb összes izmát megdolgoztatja, valamelyiket jobban, valamelyiket kevésbé. Nagyon jó a combhajlító és combfeszítő, valamint a farizom edzésére. Fontos, hogy teljesen a földig guggolj le, mivel a derékszögben megállított guggolás terheli a legjobban a térdet. Aki térdfájós az biztosan érzi is. Fontos, hogy a térd ne nagyon kerüljön a lábujjak elé, valamint a hátad egyenes legyen, a lábfejek pedig nézzenek egy kicsit kifelé. Ezeket a dolgokat be kell tartani a sérülésmentes, ízületbarát edzés érdekében. Aki egyszer megtanul szabályosan guggolni és minden héten keményen csinálja, annak borítékolható a kerek fenék. A biztonság kedvéért mutatunk még pár gyakorlatot, hogy még komplexebbé tehessük az edzésed.

2. Feszes fenék gyakorlatok - Kitörés

A kitörés az egyik legjobb gyakorlat. Még jobb, ha valamilyen emelvényről lépsz le, így mélyebbre tudsz lemenni, ami jobban megdolgoztatja az izmaidat. Itt is fontos, hogy a térd ne kerüljön a lábujjak elé, mivel ez terheli az elülső keresztszalagot, valamint a térdben található porcfelszínt. Itt is fontos az egyenes hát és a lassan koncentráltan kivitelezett gyakorlat. Testsúlyunkat az elülső lábunkra kell helyezni. Fontos, hogy ne emelkedjen el a sarkunk gyakorlat közben, ezért arra próbáljunk figyelni, hogy sarokkal, de inkább talpközéppel nyomjuk fel magunkat. A gyakorlatot izgalmasabbá és még fárasztóbbá teheted, ha sétáló kitörést végzel.

3. Feszes fenék gyakorlatok - Felhúzás mereb lábbal

Itt is fontos a pontos kivitelezés. Vállszéles terpeszbe kell állnod, súllyal a kezekben. Egyenes háttal a föld felé kell közelíteni a súlyokat, és mielőtt a földhöz érnél, indulhat visszafele a mozgás. Nagyon jól megdolgoztatja a merevlábas felhúzás a hajlítókat, valamint a farizmot. Fontos, hogy hátad végig egyenes legyen, így elkerülheted a sérüléseket.
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Testépítés,Fitness,Gym,Prohormones,Protein,No fokozó,Vitamin,BCAA
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-12-08 12:28:16
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü