Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Nekünk férfiaknak, az egyik legnagyobb problémánk a hasunk, vagy a derekunk körül felhalmozódott zsírréteg. Ezt a területet alaposan lekutattam a sportolói, majd az edzői karrierem során, és a - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Férfias szakasz! Le az úszógumikkal és a sörhassal!

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Férfias szakasz! Le az úszógumikkal és a sörhassal!
Férfias szakasz! Le az úszógumikkal és a sörhassal!
Férfias szakasz! Le az úszógumikkal és a sörhassal!
Nekünk férfiaknak, az egyik legnagyobb problémánk a hasunk, vagy a derekunk körül felhalmozódott zsírréteg. Ezt a területet alaposan lekutattam a sportolói, majd az edzői karrierem során, és a tapasztalataimat is rendszereztem.
Most ezt a tudást szeretném átadni Neked, leegyszerűsítve és összetömörítve.

A sztori az, hogy nyugati és európai országok lakosságának 70%-a most is túlsúlyosnak vagy elhízottnak számít. Mindannyian azt gondoljuk, hogy az extra hasi zsír egyszerűen csak csúnya, és ezért ezt takargatjuk, aztán rátelepszik a pszichénkre is azzal, hogy az önbizalmunk romlik.

A tudományos vizsgálatok azonban azt írják, hogy a felesleges hasi zsír, veszélyes is az egészségre.

Kétféle zsír van a hasi területen:

  • - Az első az a típus, ami lefedi a hasizmok szép megjelenését, ezt szubkután zsírnak nevezik, és közvetlenül a bőr alá, és a hasizmok tetején fekszik.
  • - A hasi terület másik zsírtípusa, a viszkerális zsír. Ez mélyebben, a hasban az izmok alatt van, és körülveszi a szerveket. Ez a zsigeri zsír szerepet játszik abban is, hogy létrejöjjön a sörhas. Ekkor a has túlságosan kitüremkedik, de amikor megnyomod, kemény.


Mind a szubkután zsír, mind a zsigeri zsír a hasi területen, súlyos egészségügyi kockázati tényezők, de a tudomány azt mutatja, hogy a zsigeri zsír még rosszabb fiú, mint a szubkután zsír.

Mindkét típusú zsír, nagyban növeli a szívbetegség, a cukorbetegség, a magas vérnyomás, a stroke, az alvási zavarok, a különböző rákos megbetegedések és egyéb degeneratív betegségek kialakulásának kockázatát. De ezek 95%-a inkább lelki eredetű, és a hasadon felgyülemlett zsír, ekkor már csak következmény.

A zsigeri zsírok azért különösen veszélyesek, mert a vizsgálatok azt mutatják, hogy több gyulladásos molekulát bocsátanak ki a szervezetedbe. A gyulladásokról már sok írást küldtem Neked. Itt megtalálod, mi ez!

Az egyik fő oka annak, hogy egyesek több zsigeri zsírt gyűlnek össze, mint mások, a magas szénhidráttartalmú étrendjüknek köszönhető. Ez idővel inzulinrezisztenciát okoz, és az ételekben rejtett cukrok tovább rontják a helyzetet.

Tehát hogyan szabadulhatsz meg a hasi zsírpárnáktól, a zsigeri zsírokkal együtt?

Mind a táplálékbeviteled, mind az edzés programod fontos és ezzel a tudománnyal évtizedeket töltöttem el. A sportolóimon egyszerű volt letesztelnem, hogy a diéta sokat segít a test összetételének megváltoztatásában, de a diéta+sport együttes alkalmazása mindig gyorsabb eredményeket hozott.

A saját kutatásomra támaszkodva, két fontos szempontom van a számodra ahhoz, hogy a zsigeri zsíroktól is megszabadulj:

1. Használj nagy intenzitású edzésmódszereket és a teljes testet megmozgató gyakorlatokat. Az alacsony intenzitású kardió, egyszerűen nem olyan hatékony a zsigeri zsír eltávolítására.

A nagy intenzitású edzés, mint az intervall, a sprintek (kerékpár sprintek vagy futó sprintek), és a teljes testsúlyos edzés nagyon hatékonyan segíti a szervezeted abban, hogy több glükózt égess el, és növeld az inzulinérzékenységet, ami döntő lépés a zsigeri zsír eltávolításában.

A nagy intenzitású edzésprogramok jól működnek, a zsírégető hormonszinted növelésében és a megfelelő hormonális környezet kialakításában, amely fokozza a hasadon lévő zsírok elégetését.

2. A diétád és a vércukorszinted kontroll alatt tartása, helyreállítja az inzulinérzékenységet. Ha az egészséges táplálékokra összpontosítasz, egészséges zsírokkal (például avokádóval, diófélékkel, MCT olajjal, halolajjal), magas fehérjebevitellel, és a szénhidrátok közül is csak a lassú felszívódásúakat az étrendedbe engedve, gyorsan lemegy a hasad és az egészséged szinteket ugrik.
Szólj hozzá Te is! Itt
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Testépítés,Fitness,Gym,,Protein,No fokozó,Vitamin,BCAA,CrossFit,Edzés,Kardio
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-12-27 15:40:14
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü