Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Nem vezetsz edzésnaplót. Sokaknak egyszerűen eszébe sem jutna, hogy vezesse az edzéseit, pedig másként nem tudod visszakövetni, hogy mit fejlődtél eddig, vagy ha egy új edzésmódszerrel próbálkoztál, - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 6. rész

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 6. rész
Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 6. rész
Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 6. rész
Nem vezetsz edzésnaplót. Sokaknak egyszerűen eszébe sem jutna, hogy vezesse az edzéseit, pedig másként nem tudod visszakövetni, hogy mit fejlődtél eddig, vagy ha egy új edzésmódszerrel próbálkoztál, akkor hasznos volt-e vagy sem.
Jelen fejezet az előző részt (5. Hiányzik a cél) egészíti ki, hogy tudd követni mennyire sikerült megvalósítani a célokat. Az edzésnaplódat nem kell túlbonyolítani, nem egy regény. Egyszerűen leírod benne, hogy milyen gyakorlatokat végeztél, milyen súlyokkal, mennyi pihenő időkvel.
Havi egyszer érdemes felmérni a testtömegedet, akár a zsírszázalékodat (esetleg az egyes testtájaid méretét ha szeretnéd).
Ha szedsz valami táplálék kiegészítőt akkor nyugodtan feljegyezheted azt is. Esetleg ha edzést hagytál ki, akkor beleírhatod annak az okát...
Profi sportolóknál minden apróságot feljegyeznek, hiszen nekik állandóan ellenőrizni kell a teljesítmény ingadozás lehetséges okait. Természetesen neked nem kell beleírni az edzőterem hőmérsékletét és a páratartalmát... ;-)

A nagyvállalatok állandóan elemzéseket készítenek arról, hogy miket értek el eddig a kitűzött célokból, és ha nem sikerült akkor vajon mi lehetett a gátló tényező. Az edzésnaplódban sincs ez másként.
Ha megakadtál a fejlődésben, akkor egyszerűen visszakeresed, hogy mondjuk például: "2011 szeptember óta nem fejlődött semmit a használt súlyok nagysága a hát gyakorlatokban" akkor az edzésnaplódban vissza tudod keresni, hogy vajon mi változott addig. így mindig egzakt mód mérheted a fejlődésed, és nem tudod magad becsapni, hogy hat-e az edzés vagy sem!

Ha nem vezetsz naplót, ahol dokumentálod az edzéseidet, akkor két-három hónap múlva már csak felületesen fogsz emlékezni rá, hogy kb. híztál amikor éppen ezt és ezt a Nitrogén-monoxid készítményt szedted ezzel és ezzel a fehérjével, közben pedig mondjuk HIT (High Intensity Training hamarosan írok erről az edzésmódszereknél) stílusban edzettél.

Másrészt óriási motiváció tud lenni, ha visszaolvasod, hogy például ezelőtt 1 évvel milyen (mostani szemedben) nevetségesen gyenge voltál...

Gil / FitBuilder Team
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Edzés,Gym,Prohornonok,proteinek,Fehérje,No fokozó,Vitamin,Testépítés
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-09-07 19:41:15
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü