Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Egyes testrészek teljes elhanyagolása Az alsótest elhanyagolása tipikus "férfi betegség", hogy egyszerűen nem edzetek lábra. Ezzel szemben a szebbik nem képviselőinek ha csak megemlítem, hogy - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 4. rész

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 4. rész
Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 4. rész
Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 4. rész
Egyes testrészek teljes elhanyagolása Az alsótest elhanyagolása tipikus "férfi betegség", hogy egyszerűen nem edzetek lábra. Ezzel szemben a szebbik nem képviselőinek ha csak megemlítem, hogy dolgozzunk kicsit a háton, vagy egy-két gyakorlattal a vállaikon a karjukon, akkor sikítva menekülnek ki a teremből és közben azt kántálják: "nem akarok olyan csúnya tömegszörny lenni, mint a magazinokban".
Szóval férfiak, számtalan alkalommal, amikor valamelyikőtök a tanácsomat kéri "hogy-hogy nem tudok tömeget építeni", akkor előbb-utóbb kiderül, hogy azért mert az edzései körülbelül így néznek ki: nyom 3-4 sorozat mellet, aztán 3-4 kart, végül (jobb esetben) felül a szobabiciklire 20 percre - mert ez volt részéről a láb edzése. Azután csodálkozik, hogy nem fejlődik úgy ahogy várná.

Első érv a lábak edzése mellett, hogy a felsőtest izmainak tömege elhanyagolható az össz izomtömeget nézve, mindössze olyan 15% körül. Tehát ha meg is duplázod, akkor is elenyésző a változás. Ellenben az olyan nagy izmok, mint a combfeszítők csoportja, a hajlítók, vagy farizom már igen tekintélyes. Zárójelben jegyzem meg, hogy a pálcika lábú, pici nőies csípőjű, ellenben vastag karú testalkat kifejezetten röhejes.

Második érv a hormon kibocsájtás.
A hormonok és az edzés közötti összefüggésekről hamarosan fogok itt a FitBuilder hasábjain beszélni, azonban addig is elöljáróban. A legnagyobb nemi hormon kibocsájtást a maximális közeli súlyokkal végzett, sok izomcsoportot megdolgoztató gyakorlatokkal lehet kiváltani, és a felhúzások és a guggolás ebben is a gyakorlatok királyai!

Kedves lányok, asszonyok és nagymamák, ti akik súlyzós edzésre adnátok a fejeteket nektek a megnyugtatásotok végett szeretném mondani, hogy nem fog elő fordulni, hogy egy reggel majd arra ébredtek, hogy hirtelen 60-as karotok lett, mert tegnap csináltatok néhány húzó gyakorlatot.
Egész egyszerűen a nőknek a hormontermelése nem engedi meg, hogy akkora izomtömeget építsenek mint egy férfi.
A magazinokban látható hatalmas izomzatú hölgyek - akik egyéni véleményem szerint sokszor úgy néznek ki, mint egy nagyváltósúlyú ökölvívó a nem váltó műtét után - valószínűleg már elfogyasztottak egy kisebb gyógyszertárnyi anabolikus szert.

Ez az egyik véglet, azonban ott van még az agyon éheztetett kifutó modell ideál, akikről pedig a Gyűrűk Ura Gollam karakterére asszociálok - vékony, csontos karok, ahol jól látható a felkarcsont és a belső és külső könyökdudorok szinte átszúrják a bőrt, a bordák nemkülönben.
Na jó, lehet,hogy egy ilyen bikini modell - Gollam kúszna feléd, hogy "látni akarom a drágasszágod..." valószínű nem zavarnánk el ;-), de mégsem egészséges, se nem esztétikus. A legtöbb nőnek igenis jól állna ha a lenne szépen kidolgozott tónusos felsőtestük, és nem tiltakoznának kézzel-lábbal bizonyos gyakorlatok ellen.

Gil / FitBuilder Team
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Edzés,Gym,Prohornonok,proteinek,Fehérje,No fokozó,Vitamin,Testépítés
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-09-07 19:40:55
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü