Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Túl sokat időt töltesz a szintednek nem megfelelő felesleges gyakorlatokkal. - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 3. rész

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 3. rész
Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 3. rész
Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 3. rész
Túl sokat időt töltesz a szintednek nem megfelelő felesleges gyakorlatokkal.
Adott szinten felesleges alatt azt értem, hogy például sokan fejlett karspecifikációs gyakorlatokat végeznek (lehetőleg 15 különböző gyakorlatot a karjukra, hogy minden szögből érje inger, mert így mondta neki az egyik bajnok), holott képtelenek egyetlen saját testsúlyos húzódzkodásra, nem képesek leguggolni szabályosan a saját testsúlyuk felével sem...

Ez megint csak a türelmetlenségre vezethető vissza elsősorban. Egy haladónak egész más a helyzete, de egy kezdőnek messze nem ez a legjobb út. Nagyon sokan ragadtak meg egy szinten pont a fentiek miatt.

Ki a kezdő? Ha nem vagy képes leguggolni 10 szabályos ismétlésben a saját testsúlyodnak megfelelő súllyal a válladon és/vagy nem tudsz végrehajtani szabályos felhúzásokat a saját testtömeged másfélszeresével, akkor bizony még kezdő vagy.
Ne keseredj el, van aki egy életen át kezdő marad.
Amíg nem vagy elég erős, addig fókuszálj olyan nehéz alapgyakorlatokra mint a fentiek, illetve a fekvenyomásra, a húzódzkodásra, tolódzkodásra (amikor már könnyen megy 10-12, akkor elkezdheted szépen súllyal a derekadon), a merev lábú felhúzásokra, katonai nyomásokra.

Gil / FitBuilder Team
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Edzés,Gym,Prohornonok,proteinek,Fehérje,No fokozó,Vitamin,Testépítés
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-09-07 19:40:36
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü