Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Már néhány apró szokás, döntés is sokat segíthet, hogy egészségesebbek, fittebbek és vékonyabbak legyünk. Napi szinten csak pár percet vesznek igénybe, de hosszú távon látványos lehet a hatásuk. - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Az edzés így lesz sikeresebb

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Az edzés így lesz sikeresebb
Az edzés így lesz sikeresebb
Az edzés így lesz sikeresebb
Már néhány apró szokás, döntés is sokat segíthet, hogy egészségesebbek, fittebbek és vékonyabbak legyünk. Napi szinten csak pár percet vesznek igénybe, de hosszú távon látványos lehet a hatásuk.
Számoljunk

A fitneszgépek kalóriaszámlálója általában elég nagyvonalú. Ha biztosak akarunk lenni, hogy elég kalóriát égettünk el, adjunk hozzá a mutatott eredményhez harminc százalékot. Ha például 300 kalóriát szeretnénk elégetni a lépcsőzőgépen, használjuk addig, míg a számláló 390-et nem mutat.

Tegyük félre a telefonunkat

Az edzőterembe ne vigyük be a mobilt, mert eltereli a figyelmünket, és nem edzünk teljes erőbedobással.

Vizualizáljunk

Hatásos pszichológiai trükk, hogy ha az evésen jár az eszünk, képzeljünk el egy finom sztéket vagy egy tányér sajtos makarónit. Ha nem jön meg tőle az étvágyunk, akkor valószínűleg csak unatkozunk vagy szomjasak vagyunk.

Legyünk rendetlenek

Ha szoktunk otthon tornázni, hagyjuk elöl a kézi súlyzóinkat vagy az ugrókötelet. Ha ezek a tárgyak szem előtt vannak, nagyobb eséllyel fogjuk használni őket, mintha elraknánk egy fiókba vagy szekrénybe.

Lélegezzünk helyesen

Ha edzés közben kifulladunk, ne dőljünk előre és ne támaszkodjunk a térdünkre. Inkább álljunk egyenesen, tegyük a kezet tarkóra, és lélegezzünk mélyeket. Így több oxigén jut az izmokhoz, ezáltal hatékonyabban tudjuk folytatni a mozgást.

Rejtsük el az édességet

Ne hagyjunk elöl a lakásban vagy az íróasztalon cukorkát, csokoládét, édességet. Ha ezek szem előtt vannak, sokkal hajlamosabbak vagyunk nassolni belőlük.

Hagyjuk a kardiót a végére!

Edzésnél először a súlyzós gyakorlatokat végezzük el, a kardiót pedig hagyjuk a végére, mert utóbbitól hamarabb kifáradunk. Ha először kardiózunk, kevesebb lesz a kedvünk és az energiánk az erősítéshez.

Vezessünk edzésnaplót!

Érdemes minden edzésnél lejegyezni, hogy milyen gyakorlatokat végeztünk, milyen súllyal, illetve mennyi ideig. Így a következő alkalommal egy kicsivel mindig többet csinálhatunk a gyakorlatokból, és folyamatos lesz a fejlődés.
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Prohormon,edzés,bcaa,fitness,testépítés,gym,protein,no fokozó,edzőterem
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-06-29 18:48:53
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü