Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
A híres amerikai fitness gurut, Jack Lalannehot, aki elérte a 95 életévet , egyszer egy interjúban megkérdezték: „ Jack, hogyan csinálja? Hogyan tudja tartani a tempót a napi edzésekkel? Soha - Testépítés, Body building magazin
részletek »

Az edzés 10 nem várt előnye, amelyek jobbá teszik az életed.

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Az edzés 10 nem várt előnye, amelyek jobbá teszik az életed.
Az edzés 10 nem várt előnye, amelyek jobbá teszik az életed.
Az edzés 10 nem várt előnye, amelyek jobbá teszik az életed.
A híres amerikai fitness gurut, Jack Lalannehot, aki elérte a 95 életévet , egyszer egy interjúban megkérdezték: „ Jack, hogyan csinálja? Hogyan tudja tartani a tempót a napi edzésekkel? Soha nem érezte azt, hogy kiugorjon abból a mozgó vonatból?" Az ő válasza az volt: "Fogadok abban, hogy azt hiszitek, hogy igen. De igazából nem."
1. Az edzés növeli az energiát

Paradox módon, de az edzés növeli az energiánkat. Biztos már a saját bőrötökön is megtapasztaltátok, hogy ha egész nap csak úgy lustálkodtok motiváció nélkül, azt érzitek, hogy teljesen ki vagytok merülve. De próbáljatok elmenni konditerembe, nyújtsatok egy kicsit és meglátjátok, sokkal több energiátok lesz. Különbség van a fáradtság és a kimerülés között. A legtöbb esetben a fáradtság csak átmeneti állapot, amelyet hihetetlenül megváltoztathatunk egy rövidke edzéssel.


2. Az edzés építi az önbizalmat


Itt biztosan ne maz ego növeléséről van szó. Pont fordítva. Az edzés kiépíti az önbizalom új szintjét, eltörli a szorongást, ami olyan dolgokra fog képessé tenni, amiket egyébként csak halogatnánk. Az önbizalom, amelyet edzésnek hála fogtok megszerezni nem csak a külsőtökön fog segíteni, de az élet más szféráiban is alkalmazhatjátok. Segít átlépni a limiteken, amelyeket előtte kikerültetek. Ha az életben elétek áll egy új lehetőség vagy kihívás, pont az edzés lehet a kulcspontja a célotok felé vezető úton.


3. Az edzés erősíti a csontokat

Úgy, ahogy van az izomláz, úgy a csontok is élő szövet, amely az edzésre feszesítéssel reagál. Anélkül, hogy emlékeztetnénk rá titeket és kortól függően, biztosan tudjátok, hogy az erős csontok életfontosságúak. Ahogy idősödünk a csontjaink gyengülnek és veszítenek tömegükből , ami természetes, de ezért is nagyon fontos edzeni , hogy minél több erőt szerezzünk izmainkba és csontjainkba. Idősebb korban ez ki fog fizetődni, és meg fog védeni az esésektől és a törésektől.


4. Az edzés gyorsítja az anyagcserét

Olimpiai úszó, Michael Phelps arról volt híres, hogy mindent megevett ami a keze alá került, természetesen, ehető - akármi ami 12,000 kalória felett volt naponta. A nehéz munka alatt nem égette el mind a 12,000 kalóriát, de akkor sem szedett fel súlyán. Ez azért van, mert az edzés növeli a mitokondriumok számát az edzet izomban. Ez azt jelenti, hogy több kalóriát égettek el nyugalmi állapotban, szóval felgyorsítjátok az anyagcserétek.



Biztosan nem idegen kifejezés a metabolizmus, amelynek köszönhetően több kalóriát tudtok elégetni nyugalmi állapotban, ami végülis lehetővé teszi, hogy többet együnk. É snem csak ez, a gyors anyagcsere prevenció is a betegségek előtt, ahogy a kutatás is bizonyította, amelyet 38 ezer emberrel kisérleteztek. A kutatások bebizonyították, hogy az aktívan edző egyéneknek kisebb volt a valószínűségük a szívbetegségekre és megtartották súlyukat. Pont az előnyök miatt, amelyet a felgyorsult anyagcsere okoz.

5. Az edzés javítja az immunrendszert

Az edzés javítja az immunitást, mert kiúsztatja a baktériumokat a tüdőből, csökkenti a megbetegedés valószínűségét, mint a vírus, megfázás és más levegőben terjedő betegség. Az edzés emellett biztosítja a testhőmérséklet növekedését az aktivitás alatt, ami megakadályozhatja a baktériumok növekedését, és ez segít a testnek megküzdeni az infekciókkal. A tanulmányok azt is bebizonyították, hogy az edzésnél a test hamarabb felismeri a betegséget, mert a fehér vérsejtek gyorsabban vándorolnak a testben, ami lehetővé teszi a potenciális baktériumoktól való megszabadulást.
Hirdetés


6. Az edzés elégeti a makacs zsírtartalékot

Ha arról van szó, hogy jól nézzünk ki és jól érezzük magunkat, a has és az oldalak környékére figyelünk oda a legjobban. Sajnos, a test meg akar tartani egy kis zsírfelesleget - bebiztosítva magát a rosszabb időkre. Még ha teljesen normális is, ha van egy kis zsírtartalékunk, olyan korban élünk, amelyben mindenki jól akar kinézni. Az edzés és a helyes táplálkozás a módja annak, hogyan szabaduljunk meg ezektől a makacs zsírtartaléktól. A magasintenzitású edzés azt bizonyítja, hogy ezektől a zsírfeleslegektől hatékonyan meg lehet szabadulni, kiegyensúlyozott étrend mellett.

7. Az edzés építi a mentális erőt és a fegyelmet

Az edzés tükrözi az ember karakterét és az ő személyes prioritásait. Edzéshez való kényszerítés önfegyelmet igényel. Ez a mentális erő és fegyelem sokszor az élet más szféráiban is megmutatkozik, például az egészséges táplálkozásnál. Az erő ahhoz, hogy új kihívások elé nézzünk vagy a fegyelem az életünk szervezéséhez. Ha eljön a kemény edzés és a fájdalomküszöb kitolásának az ideje, nem csak jobb kinézetet biztosítunk magunknak, az elme ereje már örökké velünk marad.


8. Az edzés fitten tart akkor is, ha egy kicsit felszedtél

Jobb egy kicsit ducinak és fittnek lenni, mint soványnak és betegesnek. Azok, akik plusz kilókat hordanak magukon, de igyekeznek és edzenek, biztosan jobban állnak, mint a vékonyak, akik egyeltalán nem mozognak. Az edzés enyhíti az elhízás és a belső zsír negatív hatásait, az egészszégügyi problémákat és hozzájárul a hosszú élettartamhoz.


9. Az edzés meghosszabítja az életet

Ha Jack Lalanne nem lenne jó példa arra, hogyan hosszabbíthatja meg az életet az edzés, akkor vegyetek példát a 80 éves bodybuilderről, Jim Arringtonról, aki még ma is nehéz súlyokat emel. Semmi kétség afelől, hogy az edzés meghosszabbítja az életet. Sajnos, az edzés nem megszokott az idősebb emberek körében. Azonban a tanulmányok bebizonyították, hogy azok, akik kitartottak egész életükben az edzés mellett, nagyobb valószínűséggel élik meg az idősebb kort.

10. Az edzés jobb szokásokhoz vezet

Amit a legtöbb ember nem vesz figyelembe az az, hogy az edzés erősíti a szokásokat. Az az ember, aki kitartó az edzésben az általában az élet más területein is kitartó - étkezési szokások, a célok kitűzésében, a munka szokásokban, stb. Ritkán találunk fitness imádót, aki nem szereti az egész egészséges életmódot. Ha rendszeresen rá tudjátok magatokat venni arra, hogy konditerembe járjatok, akkor biztosan akármi másra is rá tudjátok magatokat venni. Gondolkodjunk el azon, hogy azok az emberek, akik nagyobb túlsúllyal rendelkeznek, a legtöbbször nem veszik rá magukat az edzésre. Azok, akik nem olvasnak egészségről szóló könyveket, valószínűleg az egészséget sem tisztelik. Azok, akik nem tisztelik az egészséget nem érzik a változtatás szükségességét. Az edzésre való rászokást rengeteg más egészséges szokás követi.


Ti mit szóltok? Meggyőztünk titeket arról, hogy mozogjatok és edzeni járjatok? Bízzunk abban, hogy igen. Ha úgy gondoljátok, hogy ez a cikk az ismerőseiteket is meggyőzheti arról, hogy jobb irányba változtassa az életét és elkezdjen edzeni, osszátok meg. Lehet, hogy ezáltal motiválni tudjátok az ismerőseiteket az edzéshez.
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Edzés,izomépítés, proteinek,fogyókúra, zsírégetés
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2017-12-30 20:32:23
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü