Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
A verseny előtti utolsó hét az edzés és a táplálkozás szempontjából Mindenki, aki már legalább egyszer kipróbálta a saját bőrén a verseny előtti felkészülést, esetleg olyan ember közelében volt, - Testépítés, Body building magazin
részletek »

A verseny előtti utolsó hét.

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
A verseny előtti utolsó hét.
A verseny előtti utolsó hét.
A verseny előtti utolsó hét.
A verseny előtti utolsó hét az edzés és a táplálkozás szempontjából Mindenki, aki már legalább egyszer kipróbálta a saját bőrén a verseny előtti felkészülést, esetleg olyan ember közelében volt, aki versenyre készült, igazat ad nekünk abban, hogy minden éppen a verseny előtti pár napban dől el, pontosabban az utolsó héten. Felkutattuk Önnek az internetet és megállapítottuk, hogy nagyon kevés cikk van, ami éppen ezzel a problémakörrel, a testépítők felkészülésének éppen ezzel a specifikus időszakával foglalkozik. Ennek talán az az oka, hogy csak nagyon kevés testépítő árulja el formája kiépíté
Edzés

Sok nézet és elmélet létezik, hogy milyen módon kell az edzést értelmezni hétfőtől szombatig, tehát a verseny napjáig. Mi azonban a szlovák testépítők gyakorlati tapasztalataira és ajánlásaira támaszkodunk, amelyet megosztunk Önnel, ezek valóban működnek és mindenekelőtt reális eredményeket produkálnak. Az utolsó héten már izmokat szed fel, a fő feladat a glikogén kimerítése az izmokból, hogy Ön a megfelelő táplálékkal ismét bevihesse az izmaiba. Tehát kezdjük el pontokban elemezni a legfontosabb aspektusokat.

--Megközelítőleg 14 nappal a verseny előtt edzzen szünet nélkül - non-stop, szüksége van arra, hogy izmait alaposan kimerítse.
--Amennyiben lehetséges, az utolsó lábedzést szombaton vagy vasárnap végezze el, ez azt jelenti, hogy hét, esetleg 6 nappal az Ön versenye előtt, hogy megfelelő időben el tudjon belőlük folyni a víz.
--Az utolsó héten edzzen hétfőtől szerdáig, azt, hogy ez egyfázisú vagy kétfázisú edzés lesz-e, Önre bízzuk. Egyesek az utolsó edzésüket csütörtök reggel végzik, alapvetően ez nem rossz, de a mi versenyzőink mindig boldogultak enélkül.
--Jó lenne, ha a kardiot a végén nem vinné túlzásba, bőven elegendő a végzését vasárnap, vagy hétfőn befejezni. Ne feledje, hogy ha nincs formája, akkor az utolsó hét sem segít Önön. Ha kitűnő formát szeretne, már vasárnap 100%-osan felkészültnek kell lennie.
--Az utolsó edzéseket megfelelően keményen végezze, intenzíven, de ne térjen el az extrémitás felé. Ez csak árthat Önnek.
Hirdetés

Táplálkozás

Éppen ez a forma egész kidolgozásában a legfontosabb. Az egész hetet egyes napokra osztjuk, és mindegyiküket részletesen elemezzük. Főleg ami az étlap összetételét illeti.

Vasárnap

Jó lenne, ha erre a napra Önnek magas szacharidhullám jönne ki, hogy elegendő energiája legyen az Ön előtt álló napokra. Ez a nap általános diétanap. Fogyaszthat zöldséget, ugyanígy minden szupplemenst.

Hétfő

Egy felettébb megerőltető hét első napja. Ajánljuk a szacharidok bevitelét 50 g - 0 g mennyiségben, mégpedig kizárólag rizs, esetleg rizskenyér fogyasztását, legjobb, ha a reggeli során. Zárja ki a zöldség minden formáját, a sót, sótartalmú fűszereket, mesterséges édesítőszereket tartalmazó italokat és a szupplemensek egyes fajtáit. Elégedjen meg a BCAA tablettákkal, C-vitaminnal és zsírégetővel, ha még szüksége van rá. Fokozza a folyadékbevitelt 3 - 5 liter közönséges vízre a vízvezetékből. A fehérjebevitel 2,5 g-os szinten van a testsúly egy kilogrammjára és kizárólag csirkehúsból, esetleg halakból és tojásfehérjéből származik. A húst főzéssel készítse el, sótlan vízben.

Kedd

Mindenben ugyanolyan, mint a hétfő, csak éppen teljesen zárja ki a szacharidok bevitelét, és a fehérjéket emelje 3 g-ra a testsúly egy kilogrammjára.

Szerda

Itt is abszolút szacharidok nélkül van, de a fehérjék bevitelét fokozza még 3,5 g-os értékre.
Aki ezen a három napon átesett, az határozottan bizonyítja, hogy kétség kívül a verseny előtti felkészülés legnehezebb napjairól van szó. Ez nyomást jelent nem csak a fizikai, hanem főleg a pszichikai erőkre, és a sportolók éppen ebben az időszakban mondanak csődöt. Be kell tartani az előírt rezsimet, mivel a diétarezsim minden egyes hibája visszafordíthatatlan károkat jelent, ami a rossz formában jelentkezik. Feltételezzük, hogy minden nappal egyre kevesebb energiája lesz, de nem kell aggódnia, ez az érzés jó jele annak, hogy az Ön teste híjában van a szacharidoknak. Szuper, éppen erre van szükségünk! Ha már idáig eljutott, éppen félúton tart.

Csütörtök

Ez edzésszünetet jelent és végre szacharidokat. Elkezdődik az ún. cukrozás - időszaka. Ez egy kulturisztikai szleng, a víztelenítés időszakának és a fokozott szacharidbevitelnek a megnevezése. Míg a hét első három napja (hétfő - szerda) mindig egyforma, a cukrozásnak több módja van és Önön múlik, hogy melyiket választja. Mi bemutatjuk Önnek a leguniverzálisabbat, amelyet leteszteltünk a testépítőkön, valamint a physique kategóriában versenyzőkön. Ajánljuk a szacharidok bevitelét 8 - 10 g-os szinten a testsúly egy kilogrammjára, túlnyomóan rizskenyérből és dzsemből. Egy 80 kg súlyú testépítő példája: szacharidmennyiség 640 - 800 g. Ebbe az értékbe bele kell számítani a kenyérkékből, valamint a dzsemből származó szacharidokat, 3/4 arányban a rizskenyerek javára és 1/3 a dzsemből. A fehérjék nullán vannak, a rizsből származókat nem számítjuk. Az ételeket reggeltől fogyasztjuk, 2 órás időközökben. A folyadékmennyiség 1 liter tea (lehet mentatea is) szintjén van, amely desztillált vízből készült. Vigyázat a nátriummal! Ez óriási károkat okozna.

Péntek

A csütörtökhöz képest két dologban tér el, mégpedig a szacharidok mennyiségében és a folyadékbevitelben. Mindkét tételt a felére redukáljuk. Ez azt jelenti, hogy a szacharidbevitel 4 - 6 g-os szinten van egy kilogramm súlyra és a folyadékmennyiség 0,5 l-re csökken, ugyanolyan formában, mint csütörtökön. A szacharidokat beviheti babapiskóta és bébiétel formájában. Itt is vigyázni kell a nátriummal. Az utolsó folyadékot 19:00 órakor fogyassza el.
Szombat

Itt már lényegében mindegy, mit eszik, de javasoljuk a 6 - 8 g szacharid fogyasztásának folytatását, hogy milyen formában, csak Önön múlik. Jó, ha az egyes ételeket előre elkészíti. A folyadékok le vannak állítva. Nagy szomjúság esetén fogyasszon pár gerezd narancsot minden ételhez.
Cardilan

Az enyhén kálium-, vagy magnéziumhiányos izmoknál használják. Ezért erős segítőtárs főleg a folyadékokkal való manipuláció időszakában, a verseny előtti felkészülés utolsó napjaiban. Segít a görcsök megelőzésében és a víz maradékainak az izmokba történő átjuttatásában. A használat leggyakoribb vázlata:

  • Csütörtök: 4 db. egy nap alatt, étellel együtt
  • Péntek: 6 db. (2 reggel, 2 ebédre és 2 este)
  • Szombat: 4 db. ebéd előtt, további kettő a verseny alatt

A verseny előtti diétáról szóló cikkek sorozatában igyekeztünk egyszerű stílusban leírni a táplálkozást a verseny előtti időszakban és rámutatni arra, hogy ez egyáltalán nem bonyolult. Ez négy dologról szól: a minőségi táplálékról, a szupplementációról, az edzésről és az elégséges regenerációról. Fontos megismerni a saját testünket és odafigyelni a szükségleteire, ezt soha nem olvashatja ki a könyvekből, mivel mindenki egyedi. A gyakorlati tapasztalatok és az eltitkolásukra irányuló hajlandóság meghozza a maga gyümölcsét. Próbálja ki, hogy milyen érzés látni a tükörben a vízmentesített és szacharidokkal telített izmait, amelyek élesek, mint a borotva.
https://prohormones.hu/
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Edzés, proteinek, izomnövelők,zsírégetők, sport,motiváció, diéta, prohormon
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-04-15 20:31:55
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü