Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Manapság egyre több nőnek akad gondja a combjaival és a fenekével. Sokan panaszkodnak, hogy túl nagy, formátlan, vagy éppenséggel narancsbőrös a fenekük vagy a combjuk. Ezek a tünetek régebben - Testépítés, Body building magazin
részletek »

A legjobb comb-, és popsiformáló gyakorlatok

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
A legjobb comb-, és popsiformáló gyakorlatok
A legjobb comb-, és popsiformáló gyakorlatok
A legjobb comb-, és popsiformáló gyakorlatok
Manapság egyre több nőnek akad gondja a combjaival és a fenekével. Sokan panaszkodnak, hogy túl nagy, formátlan, vagy éppenséggel narancsbőrös a fenekük vagy a combjuk. Ezek a tünetek régebben nagyrészt csak az idősödő korosztályt fenyegették. Ma viszont egyre többet lehet hallani, hogy a tinédzserek körében is gyakoriak ezek a kellemetlen tünetek.
Ez nem is csoda, hiszen a mindennapokban nem mindenkinek van lehetősége a rendszeres mozgásra, vagy a helyes táplálkozásra. Sokan kezdenek el fogyókúrát azzal a szándékkal, hogy javítsák ezt a helyzetet, de sokkal inkább rontanak vele, mivel ezáltal még lazább lesz a bőrük és az a kis izomzatunk is eltűnik, amivel már rendelkeztek. Legtöbben csak akkor kezdenek ezekkel foglalkozni, amikor már megjelentek a tünetek.
Pedig sokkal egyszerűbb és praktikusabb a megelőzésre fókuszálni.
Természetesen semmi sem lehetetlen. A megfelelő gyakorlatokkal és egy kis odafigyeléssel, szemmel látható változást érhetünk el. Íme, néhány gyakorlat, amivel sokat javíthatunk a nem kívánt állapoton vagy megelőzhetjük azt. A következő oldalon megmutatom a gyakorlatokat is!

Íme, a legjobb comb-, és popsiformáló gyakorlatok!


Csípő feszesítő gyakorlat

Helyezkedjünk el térdelőtámaszban, a törzsünket tartsuk egyenesen és nézzünk előre. A lábunkat emeljük szépen lassan hátra és felfelé. Figyeljünk arra, hogy a térdhelyzetünk végig azonos maradjon. Lábunkat addig emeljük ki, amíg nem feszülnek meg teljesen az izmaink, majd lassan engedjük vissza kiinduló helyzetbe. Ezután jöhet a másik oldal.

Csípő feszesítés fekve

Feküdjünk hasra, a karjaink legyenek kinyújtva, a tenyerek pedig a talajon támaszkodjanak. A csípőnket feszítsük hátra és emeljük fel az egyik lábunkat a talajról, majd tartsuk azt meg pár másodpercig. Ezután lassan engedjük vissza. Ezt a gyakorlatot végezhetjük külön-külön lábakkal és páros lábbal is.

Combtávolítás oldalfekvésben

Feküdjünk le oldalfekvésbe és támaszkodjunk a könyökünkre, a másik kezünkkel pedig támaszkodjunk a test előtt a talajon. A csípőnk és a lábaink legyenek enyhén behajlítva. A felül lévő lábunkat emelhetjük teljesen függőlegesen, de felfelé-oldalra is. Igyekezzünk lassan visszaengedni a lábunkat kiinduló helyzetbe. Így ismételjük folyamatosan a gyakorlatot.
Ezt a három gyakorlatot kiválóan tudjuk végezni otthon is, éppen ezért írtam le ezeket. Ezen kívül még számtalan gyakorlat létezik a fenekünk és a combjaink formálására, de azokat a legjobban egy konditeremben, megfelelő gépekkel, és egy erre szakosodott szakember segítségével tudjuk megdolgoztatni.
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Testépítés,Fitness,Gym,Prohormones,Protein,No fokozó,Vitamin,BCAA
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-12-10 05:42:26
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü