Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Fogyni nem könnyű, és az is folyamatos odafigyelést igényel, hogy ne szedjük vissza a leadott kilókat. Éppen ezért nagyon fontos, hogy néhány alapvető tényezővel tisztában legyünk a fogyókúrázással - Testépítés, Body building magazin
részletek »

A legfontosabbak, ha fogyni akarunk

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
A legfontosabbak, ha fogyni akarunk
A legfontosabbak, ha fogyni akarunk
A legfontosabbak, ha fogyni akarunk
Fogyni nem könnyű, és az is folyamatos odafigyelést igényel, hogy ne szedjük vissza a leadott kilókat. Éppen ezért nagyon fontos, hogy néhány alapvető tényezővel tisztában legyünk a fogyókúrázással kapcsolatban.
Egyáltalán nincs szükség méregtelenítésre

Nagyon sok helyen látni, hallani, hogy a különféle detox italok, diéták és tisztítókúrák eredményeképpen könnyen és gyorsan megszabadulhatunk felesleges kilóinktól.
Nos, az persze valóban igaz, hogy a tiszta és kiegyensúlyozott, zöldségben, gyümölcsben, sovány fehérjében, teljes kiőrlésű gabonafélékben és egészséges zsírokban gazdag diéta az egyik legjobb módja az egészséges testsúly elérésének.
Külön méregtelenítésre azonban nincs szükség, hiszen a máj és a vesék alapjáraton is elvégzik a test detoxikálását anélkül, hogy bármilyen különleges kúrát vagy készítményt bevetnénk.

Már a kis változtatások is nagy eredményt hozhatnak

Talán meglepő, de már olyan apróságok is, mint az alkoholfogyasztás mérséklése vagy a cukor kihagyása a kávénkból látványos eredményt hozhatnak egy idő után. Körülbelül napi 500 kalória mínusz kell, hogy heti fél kilót fogyjunk. Ennyi van két fánkban, egy nagy adag csipszben vagy egy csokis lattéban.

Sokat számít, hogy mit iszunk

Nem csak az ételekben van kalória, de erről sokan hajlamosak elfeledkezni. Az alkoholos italok, a gyümölcslevek és az üdítők is igen sok hozzáadott cukrot tartalmaznak, így érdemes lemondani ezekről - vagy csak nagyon keveset fogyasztani belőlük. Legjobb, ha sima vagy házilag ízesített vizet, illetve ízesítetlen teákat iszunk nagy mennyiségben, alkoholt, üdítőt, gyümölcslevet pedig csak ritkán és mértékkel.

Legyenek reális elvárasaink!

A normál testsúlyvesztés a túlsúly nagyságától függően heti fél-egy kiló - ne dőljünk hát be a sztoriknak, amelyek azt ígérik, hogy egy-két hét alatt akár 5-10 kilótól is megszabadulhatunk különböző csodaszerek és diéták segítségével. Ha ugyanis elhisszük, de a várt eredmény elmarad, akkor sokkal nagyobb a kísértés, hogy feladjuk és visszatérjünk korábbi életmódunkhoz.

Mindenkinek más működik

Figyeljünk saját testünk jelzéseire! Van, akinek például sokkal hatékonyabb a diétája, ha este 8 után már semmit sem eszik, másnak pedig az működik, ha vegetáriánus vagy vegán étrend szerint táplálkozik. Beletelhet egy kis időbe, mire mindenki megtalálja az ideális módszert a fogyáshoz - ezért fontos türelmesnek lenni.
Hirdetés
A legfontosabbak, ha fogyni akarunk A legfontosabbak, ha fogyni akarunk
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Prohormon,edzés,bcaa,fitness,testépítés,gym,protein,no fokozó,edzőterem
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-06-29 18:48:38
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü