Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
A diéta alapja első részében megtudhatod, hogy mik a főbb irányvonalak, amiken el kell indulnod, hogy könnyen és tartósan tudj fogyni. - Testépítés, Body building magazin
részletek »

A diéta alapja - Első rész

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
A diéta alapja - Első rész
A diéta alapja - Első rész
A diéta alapja – Első rész
A diéta alapja első részében megtudhatod, hogy mik a főbb irányvonalak, amiken el kell indulnod, hogy könnyen és tartósan tudj fogyni.
Értsd meg, hogy mitől hízol!

Tudnod kell, hogy az elhízás egy hosszabb folyamat, annak hatására, hogy több kalóriát viszel be a szervezetedbe, mint amennyire szükséged van. Ahhoz tehát, hogy fogyj, kevesebb kalóriát kell enned, mint amennyire szüksége van, így remélhetőleg el fogja kezdeni bontani a zsírokat és elkezdhetsz fogyni. Ezt lehet segíteni étrend-kiegészítőkkel, mivel a tested szereti a zsírokat megtartani.

Ennek tudatában meg kell értened, hogy a fogyás nem egyik napról a másikra történik, ahogy az elhízás sem. Ne keresd azt a megoldást, amellyel 1 hét alatt fogsz 5 kilót fogyni, mivel biztos nem zsírt fogsz leadni. Ahogy mondtam is, a testünk nem így működik, nem szeret hozzányúlni a zsírraktárakhoz.

Próbálj meg életmódot változtatni és váljon rutinszerűvé az egészséges étkezés számodra, amitől nem fogsz hízni. Ilyenkor nem kell gondolkoznod azon, hogy milyen diétát próbálj ki következőre, csak kényelmesen fogsz fogyni hétről-hétre.
Hogyan kezdj bele a fogyásba?

Biztos lesznek olyan dolgok, amelyek elsőre nem lesznek szimpatikusak, de a komfortzónádból ki kell lépned a siker érdekében. Senkinek nem hullik az ölébe a siker, még a lottónyerteseknek is el kell sétálni a lottózóba.
1. Rakd rendbe az étkezésed. EZ AZ ALAPJA!

Étkezz 3 óránként. Nagyon fontos, mert a szervezedet ezzel rászoktatod arra, hogy mindig érkezni fog a tápanyag, ezért nincs szüksége raktározásra. Figyelj oda minden étkezésedre, legfőképp a reggelire. Ne hagyd, hogy a nagy sietségben ne jusson rá időd.
2. Kerüld a fogyókúrásnak beállított ételeket

Sok étel van, amiről azt hiszik az emberek, hogy fogyókúrásak. Ne dőlj be ezeknek. Ne egyél gyümölcsöket, mert fruktóztartalmuk miatt egyáltalán nem diétásak. A puffasztott rizs is tiltólistás, mivel sokszor fehér rizsből készül, ami nagyon hizlal.
3. Igyál elég folyadékot

Sokan nem figyelnek a megfelelő vízfogyasztásra, amely miatt számos egészségügyi probléma léphet fel. Ilyen lehet a vesekő, magas vérnyomás, dehidratáltság, szédülés. Egy fontos dolgot kell megjegyezned a vízfogyasztásról annak érdekében, hogy tested megfelelően hidratált legyen és ezáltal megkönnyítsd a fogyásod.
Minden 20 kiló után fogyassz 1 liter vizet. Tehát ha 80 kilós vagy, akkor 4 litert, ha 60 kilós, akkor 3 litert, ha 70 kilós, akkor 3,5 litert. A minimum napi 2 liter egy teljesen rossz szám. Gondolj bele, hogy ennyi kell-e egy 60 kilós nőnek és egy 120 kilós férfinek is?
4. Sportolj

Kezdj el sportolni! A mozgásnak csak pozitív hatásai lesznek. Könnyebben fogsz fogyni, jobb lesz a memóriád, jobb lesz az emésztésed, jobban fogsz aludni. Emlékszel a cikk elejére? Kevesebb kalóriát kell enned, mint ami szükséges. A sportolás is kalóriát éget, így még könnyebben fogsz fogyni, mivel még nagyobb lesz a kalóriakülönbség. A másik szemszögből nézve pedig többet ehetsz diétában, mintha nem sportolnál és így is fogyni fogsz.
5. Légy türelmes!

A súlyfelesleg sem egy nap alatt jött fel, ezért nem is egy nap alatt fog lemenni. Légy türelmes és haladj lépésről-lépésre.
Tűzz ki magad előtt rövid távú és hosszú távú célokat, így könnyebb lesz betartani a fent leírtakat. Azt is mondtuk már, hogy szervezet minden máshoz hozzányúlna azért, hogy ne kelljen a zsírokat elbontania. Ha tényleg zsírból szeretnél fogyni, akkor heti minimum 0,5 - maximum 1 kilót fogyj.
Ha így csinálod, akkor nem kell attól félned, hogy 1 lazább hétvége miatt visszaszaladnak az eddig leadott kilók. Nem mellékes, hogy a diéta sem lesz egy szenvedés, mivel nem olyan drasztikus, mint a csodadiétáknak beállított átverések.
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Edzés, proteinek, izomnövelők,zsírégetők, sport,motiváció, diéta, prohormon
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-05-25 20:46:55
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü