Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Tudtad, hogy a legtöbb kalóriát akkor égeted el, amikor a lábaidat tornáztatod? Ez azért van, mert a tested legnagyobb izomcsoportja található itt. - Testépítés, Body building magazin
részletek »

7 gyakorlat a szuper-szexi lábakért

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
7 gyakorlat a szuper-szexi lábakért
7 gyakorlat a szuper-szexi lábakért
7 gyakorlat a szuper-szexi lábakért
Tudtad, hogy a legtöbb kalóriát akkor égeted el, amikor a lábaidat tornáztatod? Ez azért van, mert a tested legnagyobb izomcsoportja található itt.
Guggolás

Mi sem egyszerűbb: tedd csípőre a kezed, és a hátadat kímélve guggolj le úgy, hogy a térded ne érjen túl a lábszáradon. Ha egy kicsit nehezen megy, semmi gond, használj két széket az egyensúlyod megtartására.
Guggolás labdával

Ha van fitnesz labdád, támaszd a falhoz, és guggolj le úgy, hogy közben a labdát tartod a hátaddal. Csinálj 15 ismétlést, 3 sorozatban!
Kitörés

Az egyik lábaddal lépj ki előre, majd hajlítsd a térded, és lépj vissza a kiinduló helyzetbe. Ismételd a másik lábaddal is. Az egyensúlyozást segítheted azzal, ha egy székbe kapaszkodsz.
Oldalt guggolás

Ez remek a belső combok erősítésére és formálására. Lépj ki az egyik lábaddal oldalra, és hajlítsd be, majd egyenesíts ki újra, és lépj vissza a kiindulóállapotba. Ismételd meg lábanként huszonötször. Figyelj arra, hogy az elöl lévő lábad mindig derékszöget zárjon be.
Lábemelés oldalra

A gyakorlatot végezheted a falnál állva is. Emeld meg a lábad oldalra, majd lassan, az izmokat feszítve engedd le. Ne engedj a gravitációnak, tarts ellen az izmaiddal, és ne tedd le a talpad, csak a lábujjak érintsék a talajt. Mindkét oldalra ismételd meg harmincszor.
Lábemelés fekve
Hirdetés



Feküdj oldalvást a földre, az egyik lábad helyezd a másikra. Óvatosan emeld a felső lábad 10-szer, majd fordulj a másik oldaladra, és végezd el ismét. Ez a gyakorlat erősíti a comb felső részét, és a feneket.
Vádli erősítése

Ezzel az egyszerű gyakorlattal erősítheted és formálhatod a vádlidat, hogy minden szoknya és rövidnadrág jól mutasson rajtad. Állj meg összezárt lábakkal, emelkedj lábujjhegyre, majd vissza. Ismételd meg, ahányszor csak bírod. Nyújtásként ülj nyújtott ülésbe, és a talpad húzd magad felé.

Ne feledkezz el minden edzés előtt bemelegíteni, majd a végén nyújtani, lazítani. Az izmok csak így fejlődhetnek egészségesen, és a segítségükkel elkerülheted az izomlázat és a kínzó fájdalmat.

Jó edzést!
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Prohormon,edzés,bcaa,fitness,testépítés,gym,protein,no fokozó
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-06-22 17:15:53
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü