Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Szinte megdöbbentő, hogy olyan sok ember hiszi azt, hogy a zsírokat csak kardió edzésekkel lehet lebontani. A konditeremben sok nőt lehet látni, akik rengeteg időt töltenek el kardió edzéssel és - Testépítés, Body building magazin
részletek »

6 ok, miért kellene a nőknek edzeniük

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
6 ok, miért kellene a nőknek edzeniük
6 ok, miért kellene a nőknek edzeniük
6 ok, miért kellene a nőknek edzeniük
Szinte megdöbbentő, hogy olyan sok ember hiszi azt, hogy a zsírokat csak kardió edzésekkel lehet lebontani. A konditeremben sok nőt lehet látni, akik rengeteg időt töltenek el kardió edzéssel és valószínűleg nem is tudják, hogy a zsírégető erősítő edzések előnyei messze felülmúlják a kardió edzésekét.
Azt gondolja, hogy a nehéz súlyok emelésével a nők túl izmossá vagy termetesekké válnak? Tényleg? Gondolja át újra. Lehet, hogy meg fog lepődni, ha rájön, hogy a súlyok emelése a leghatékonyabb módja a szép alak megszerzésének, amely után nem csak minden férfi, hanem nő is vágyik.

A lassú kardió gyengébbé és vastagabbá teszi

Tegyük fel, hogy futópadon fut és egy óra alatt 300 kalóriát éget el. Sajnos ez kevesebb, mintha egy egészséges muffint vásárolna. Fusson még legalább 11 órát és elkezd valóban kilónyi zsírokat leadni. Amellett, hogy ilyen lassú, unalmas és hosszú kardió edzésnél minimum kalóriát éget el, biztos lehet abban, hogy valamennyi izomtömeget is veszíteni fog és elfárad.

Minél kevesebb izomtömeggel rendelkezik, annál több zsírt fog a teste elraktározni, ezért még nehezebben fog fogyni, sőt még nehezebben fogja tudni megtartani súlyát, amivel éppen elégedett.
És ha ez még nem elég - a zsírszövet hormonjainak vesztéséhez gyakorlatilag hozzá sem ért a hagyományos kardió edzésekkel. Nem aktivizálja metabolizmusát, ami azt jelenti, hogy ha lemászik a futópadról, nem fog nap közben kalóriákat égetni, ahogy azt elképzelte.
Halálig szenved, hogy minimális eredményt érjen el?

Sokkal jobb alternatívája a kardió edzésnek a magas intenzitású intervallum edzés - HIIT. A HIIT egy módja a kardiónak, amely alatt váltakozik az intenzitás időszaka (mint a sprint) és a pihenés időszaka. Például, mint egy rendes futás 30 másodpercig és az utána következő 60 másodperces séta, és ezt a ciklust megismétli nyolcszor.

Az ilyen edzés behatol a zsírsejtekbe és több kalóriát éget el, több ideig megtartja a gyors metabolizmust és kevésbé időigényes. Egy tanulmány szerint, a HIIT edzés 9-szer hatékonyabb volt zsírégetés szempontjából, mint a hagyományos zsírégető. Szóval 9-szer hatásosabb, mint a hagyományos kardió edzés, de még mindig nem hatékonyabb mint a súlyemelés.


Égessen végre zsírt!

Egy kísérlet során több mint 700 nő emelt súlyt 25 percen keresztül, 3-szor hetente. És az eredmény? Csaknem 1 kg izmot szereztek és 4 kg zsírtól szabadultak meg. Ha legalább valamennyire tudja, hogyan működik az emberi test fizikai felépítése, akkor tudja, hogy egy radikális változásról volt itt szó. Természetesen jó értelemben.

Szóval, a nehéz súlyok emelése tiszteletreméltó mennyiségű kalóriát éget el. Ez kétségtelen. De ez nem az igazi oka annak, hogy a súlyemelés miért hatékonyabb zsírégető. Ha valami nehezet emel, akkor testét metabolikus reakcióknak teszi ki, amelyek lehetővé teszik a nukleotidok jobb felhasználását és a kalória égetését még 36 órán át az edzés után is.

Ez pont az, amit bazális metabolizmusnak nevezünk (BMR), amely azt irányítja, hogy teste mennyi kalóriát éget el pihenés közben. Ha több izomtömeget szerez, ezzel növeli a BMR-ét, ami közben ehet és akkor is karcsú maradhat. Minél több izomtömeggel rendelkezik, annál kevesebb testzsírt fog a teste elraktározni és nehezebben fog meghízni.
Hirdetés

Nem fog tudni mit kezdeni szabadidejével

Minden, amire szüksége van az 30-60 perces súlyemelés háromszor hetente. Ez nagyszerű eredményt biztosít, amit nem csak Ön fog észrevenni, hanem az Önt körülvevők is kevesebb, mint 2 héten belül.

A súlyok emelése a feltűnő eredményeken kívül, több időt biztosít a többi kedvenc tevékenységéhez, barátokhoz és az imádott vásárláshoz (amelynél egyébként ugyan úgy jól lehet égetni).
Erősebb lesz és remekül fogja magát érezni

Tanulmányok azt mutatják, hogy a mérsékelt súlyemelések is megkétszerezhetik a női erőt.
Ha erősebb, akkor a mindennapi feladatok, mint hazahozni a bevásárlást, felemelni a gyermekünket vagy megszabadulni az idegesítő férfitől a bárban, sokkal egyszerűbb és szórakoztatóbb lesz.


Együtt a büszkeség érzésével, amelyik kézen fogva jön a nehéz edzés befejezésével és a személyes rekordok megtörésével (erősítésnél nagyon könnyű követni a haladást), a teste meg fogja jutalmazni az eufória érzésével természetes formában, az úgynevezett endorfinnal.
Pont ez van olyan hatással ránk, mint a drog, természetesen a gusztustalan mellékhatások nélkül.
Nem lesz masszív sem termetes

Lehetséges, hogy a felsorolt pontoknál azt mondta magának, hogy ez mind remekül hangzik, de talán egy belső hang még mindig azt állítja, hogy masszív és termetes lesz. Igen, ez a téves előítélet néhányunkban fennáll és a bizalom hiánya, ami elbátortalanítja. De azt gondolja, hogy pont Ön fog úgy edzeni, mint egy szörnyeteg, nagy mennyiségű kalóriát fog elfogyasztani és szintetikus hormonokkal fogja magát teleszúrni?

Olyan hormonok, mint a tesztoszteron, az izmok növekedéséért felelősek és a nők 10-szer 30-szor kevesebb tesztoszteronnal rendelkeznek. Szóval tényleg nagyon kevés nő van, aki nagyobb izmokat tud kiépíteni a súlyok emelésével. A nők ezen kis csoportjával nagyon valószínűtlenül fog találkozni, de abban az esetben, ha pont saját magán venne észre szabálytalan növekedésű izmokat, álljon meg és változtasson a megszokott rutinján.
Súlyokat emelni nem azt jelenti, hogy olyan izmokat fog kiépíteni egy éjszaka alatt, mint Schwarzenegger. Még a férfiak is mindent megtesznek, ami az erejükből telik azért, hogy izmokat építsenek ki és nem mindenkinek sikerül egyből.


Gyarapítsa tulajdonát

A nagy farizom a test egyik legnagyobb izma, és az alakját befolyásolja az izom növekedése. Ha a farizom méretének a növekedéséről van szó, nem létezik jobb alternatíva, mint a jó mély guggolások. Nekik köszönhetően gyorsabban megszabadul a narancsbőrtől, miközben feszesíti lábait. Emellett erősíti hátának alsó részét, amivel megelőzi a felléphető hátfájdalmakat, sérüléseket vagy baleseteket, melyek sajnos együtt járnak a korral.
Ezzel a cikkel nem állt szándékunkban sarokba szorítani a kardió edzést, hiszen természetesen neki is megvannak az előnyei. Csak be akartuk bizonyítani, hogy az erősítő edzések és a súlyemelés nem csak a férfiaknak lett kitalálva, hanem pont fordítva. A súlyzók emelése rengeteg extrával és előnnyel jár a nők számára, és nem szabad a negatív előítéletekkel sodródni az ellentétjéről, amelyek már rég cáfolva vannak. És ahogy nem egy testépítő mondaná, nincs káprázatosabb annál, mint nőt látni súlyokat emelni a konditeremben. Ne féljen kipróbálni és kellemesen fog csalódni!
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Edzés, proteinek, izomnövelők,zsírégetők, sport,motiváció, diéta, sport
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-01-20 15:40:42
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü