Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Az edzőterem néha elrettentő hely lehet. Tele van nagy, erős emberekkel, akik úgy néznek ki, hogy ismerik egymást, és igazán egyszerű negatív gondolatokra jutni. „Mi lesz, ha valamit rosszul - Testépítés, Body building magazin
részletek »

11 etikett szabály az edzőteremben, amelyekről senki nem beszél

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
11 etikett szabály az edzőteremben, amelyekről senki nem beszél
11 etikett szabály az edzőteremben, amelyekről senki nem beszél
11 etikett szabály az edzőteremben, amelyekről senki nem beszél
Az edzőterem néha elrettentő hely lehet. Tele van nagy, erős emberekkel, akik úgy néznek ki, hogy ismerik egymást, és igazán egyszerű negatív gondolatokra jutni. „Mi lesz, ha valamit rosszul csinálok?” vagy „Nem akarok senkit felidegesíteni azzal, hogy valami olyasmit csinálok, amit nem kellene.” Ne hagyja az ilyen gondolatokat beérni, csak az edzőtermen kívül fogják tartani és még messzebbre viszik fitness céljai elérésétől. De aggodalomra semmi ok, mi itt vagyunk, hogy tanácsokat és tippeket adjunk ahhoz, hogyan kell az edzőteremben viselkedni. Néhányat belőle már biztosan ismer, de vannak i
1. Semmilyen bicepsz edzés a guggoló állványnál

Ez a szabály sok viccnek a célpontja szokott lenni, de biztosak vagyunk benne, hogy Ön is sokszor találkozik olyanokkal, akik a guggoló állványt karhajlításra használják. Ez miért rossz? Mivan, ha guggolást akarok csinálni? Mindig feltételeznie kell, hogy valaki minden gépet ki szeretne használni, amilyet éppen Ön is használ. Tartson tiszteletben más embereket a konditeremben, és csak olyan berendezéseket használjon, amelyik arra a gyakorlatra való, amit éppen végez. Bár ez manapság ritka, hogy olyan valakit látunk, aki ezzel a segédeszközzel végzi a guggolást - ami nagy kár, mert ez a gyakorlat nagyon biztonságos és hatékony az felsőtest számára, ha megfelelően és megfelelő súllyal végzik.

2. Tisztelje a súlyokat

Valljuk be, a súlyok csak vas darabok. Néha gumival vannak áthúzva a súlyzók, de az nem változtat azon, hogy mindig, amikor felemel egy súlyzót az edzőteremben, akkor valakinek a tulajdonát kölcsönözi ki. Igen, minden súly egy idő után elhasználódik, sőt még a nagy, fém súlyzók is, amelyek tönkretehetetlennek tűnnek. Úgy, ahogy az iskolában is tanították, tiszteletben kell tartani és vigyázni kell más gyerekeknek a játékaira, így működik ez az edzőteremben is.

3. Figyelje a sajátját

Az edzőterem egyesek számára igazán stresszes helynek számíthat, szóval az utolsó, amire egy újoncnak szüksége van, az egy szétlőtt veterán nem kívánt és kétséges tanácsai. Ebben a teremben csak az edzőknek szabadna tanácsokat adnia. Létezik viszont egy kivétel - ha valakit az a veszély fenyeget, hogy magának vagy másoknak sérülést okozhat. Például, ha egy újonc olyan görbe háttal akar felhúzást végezni, amilyennel minden nap a számítógépe előtt ül. Ebben az esetben jobb alternatíva eldobni az egót, mint egy sérült gerinccsatorna.

4. Ne dobálja a súlyokat

Ha egy széria után nagy hangzavarral dobja le a súlyokat, az edzőteremben mindenki egyre fog gondolni - vagy nem tiszteli az edzőterem tulajdonát (lásd #2 szabály), vagy nem elég erős a súlyok lerakásához, amiket használ. De ne értsen félre minket, vannak olyan esetek, amikor szinte szükséges, hogy ledobja a súlyokat. Az Olimpiai játékokon a súlyemelésnél, ahol gumi ütéscsillapító burkolat van - ott ez teljesen rendben van. Végső soron, ha valami olyan nehezet emel, a legbiztonságosabb módszer hogy visszahelyezze a földre az, hogy elengedi. De az etikett megköveteli, hogy a rúd csak egyszer pattanjon vissza a földtől.
A következő említést érdemlő kivétel az, ha a felhúzásnál súlyzót használ. A gyakorlat legbonyolultabb fázisánál - amikor a súlyt lefelé viszi - az utolsó fázisnál, amikor az ágyéki gerinc a legjobban meg van terhelve. Ekkor jobb hagyni a súlyzót egy kicsit leesni, mint próbálni irányítani. Mind a kettő fent felsorolt kivétel azonban nem jelentik azt, hogy hagyjuk leesés után elgurulni a súlyzót és odalapítani valakinek a lábát miközben ő a saját gyakorlatára figyel oda.

5. Jógaszőnyegét lassan helyezze a földre

Megtörtént már Önnel, hogy feküdt jógaszőnyegén és hirtelen a semmiből megjelent egy idegen és ledobta az edzőszőnyegét közvetlen Ön mellé, mintha ágytakaró lenne? Ha igen, akkor ismeri azt a por és kosz hurrikánt a padlóról, amelyik ellepte. Figyeljen oda jobban és tartsa meg jó viszonyát jóga szomszédaival.

6. Tegye vissza maga után a súlyokat

Ha elég erős ahhoz, hogy felemelje a súlyokat, akkor van elég ereje ahhoz is, hogy visszahelyezze őket oda, ahol találta őket. Mindig rakja vissza a súlyokat a helyükre, hogy senkinek se árthassanak és, hogy más is megtalálja.
Hirdetés

7. Ne bámuljon!

OKÉ fiúk, igen, tudjuk, hogy vannak az edzőteremben jól kinéző nők is. Tegyen nekik egy szívességet és ne bámulja őket miközben edzenek. És ahogy mi is a tanúi lehettünk, sok nő az edzőteremben keményebben és hatékonyabban edz, mint a legtöbb férfi. Szóval fiúk kevesebb álmodozást és több edzést!

8. Ne zavarja az embereket szett közben

Szívesen elmondanám, hogy már csak két széria maradt a guggolásból, de nem a széria közepén. Megzavarni valakit edzés közben nem csak, hogy illetlen, de ugyanúgy veszélyes is. Megzavarni a technikailag megerőltető edzést sérülést okozhat, vagy az illető elfelejti, hanyadik ismétlésnél járt.

9. Használjon törölközőt

Ez a törvény mindenki számára természetes kell, hogy legyen. Igen, mindannyian izzadunk az edzőteremben, de ez nem azt jelenti, hogy a szétizzadt padra kell lefeküdnünk, mert valaki úgy hagyta. Használjon törölközőt amit maga alá teríthet, vagy törölje el maga után a padot. Bár így a felületét nem szabadítja meg a vírusoktól vagy az esetleges veszélyes baktériumoktól, de azért jó szokás. Ez olyan, mint a fogmosás vagy a biztonsági öv bekapcsolása az autóban - ez automatikus szokás kell, hogy legyen.

10. Mobilját hagyja az öltözőben

Ha a telefonján éppen nem zenét hallgat, akkor nincs rá szüksége! Telefonálásra elegendő ideje van napközben és az edzőterem a valóságból való mindennapos elmenekülést kellene, hogy jelentse. A közösségi média és az e-mailek is tudnak várni.

11. Egóját rakja el, mielőtt belép az edzőterembe

Ez a szabály mindközül a legfontosabb. Mindegyikünk más környezetből származik. Lehet Ironman versenyző, súlyemelő, futó vagy jógaoktató. Lehet szuper fitt, vagy pont az ellentéte, egyeltalán. Lehet egy kicsit túlsúlyos de elegendően merész lett ahhoz, hogy elmenjen az edzőterembe és megváltoztassa az életét. Nem számít az, hogy milyenek vagyunk mielőtt belépünk az edzőterembe, mind egyenlőek vagyunk. Mindannyian próbálunk jobb, egészségesebb és boldogabb emberek lenni. Ha valakinek segíteni szeretne, legközelebb, ha elmegy edzeni, akkor mondjon valami motiválót annak, akivel ott találkozik. Egy egyszerű jó munka igazán be tudja indítani és inspirálni az embert, hogy holnap is ellátogasson az edzőterembe. Mindenkinek boldog edzést kívánunk!
Az edzőtermi etikett természetes kell, hogy legyen, de mindig találkozunk egy kivétellel, aki nem ismeri. Tartsa észben ezt a 11 etikett szabályt és a rendes viselkedést az edzőteremben, így elkerülheti a kellemetlenségeket.
Támogassa ezt a cikket egy megosztással és osztozkodjon ezeken a szabályokon ismerőseivel, akiknek valóban segíthet.
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Edzés, proteinek, izomnövelők,zsírégetők, sport,motiváció, diéta, sport
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-02-18 19:58:22
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü