Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Elmondjuk a 10 legnagyobb hibát, amit egy nő elkövethet diétája során. Ezek a fő okok, ami miatt nem tudsz rendesen fogyni. - Testépítés, Body building magazin
részletek »

10 legnagyobb hiba egy nő diétájában

A testépítés Tuti Magazinja. Érdekességek, ötletek, tuti tippek és segítség a testépítéshez, elkezdéséhez. Itt mindent megtalálsz ami testépítés, Bodybuilding, táplálékkiegészítő, zsírégetés, fogyás, izomnövelés, edzés, protein, fehérje, tömegnövelés
Testépítés, Body building magazin
Itt vagy: Testépítés, Body building magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
10 legnagyobb hiba egy nő diétájában
10 legnagyobb hiba egy nő diétájában
10 legnagyobb hiba egy nő diétájában
Elmondjuk a 10 legnagyobb hibát, amit egy nő elkövethet diétája során. Ezek a fő okok, ami miatt nem tudsz rendesen fogyni.
10. Nem elég alapos tudással indulnak neki.

Sokan belekezdenek, valamilyen csodadiétába vagy egyszerűen csak elkezdenek koplalni. Mások a fórumokon olvasott praktikákkal próbálkoznak, mint káposztaleves diéta, léböjt kúra. Ezek egyike sem lesz célravezető hosszú távon, mivel csak átmeneti súlyvesztést fognak okozni. A gyors súlyvesztés az izmokban és májban raktározott szénhidrátok távozásából fakad, valamint a vízvesztésből.

9. Gyümölcsöt esznek diétában.

Nem jó ötlet, ugyanis a gyümölcsök tele vannak fruktózzal, amelyet a szervezetünk csak részben tud hasznosítani, így hizlal. Aki diétázik az arra az időre hagyja a gyümölcsöket és egyen sok zöldséget. Ilyen zöldségek lehetnek a brokkoli, paradicsom, saláta, uborka, rukkola például. A bab, borsó és kukorica sem megfelelő diétában.

8. Nem esznek húsokat.

A húsok létfontosságúak diétában, mivel magas fehérjetartalmuk segít az izmok megőrzésében, amire pedig nagy szükséged van. Akin kevés izom van, annak alakja nem feszes és a narancsbőr is könnyebben előjön. Figyelj a fehérjebevitelre diétakor. Fogyassz húsokat, tojást (inkább tojásfehérjét), zsírszegény túrót, cottage cheese-t.

7. Nem figyelnek eléggé a vízbevitelre.

Nagyon egészségtelen döntés, mivel testünknek nagy szüksége van a megfelelő folyadékbevitelre. Fontos a hidratáltság, hogy szervezetünk megfelelően tudjon működni. Az alacsony folyadékbevitel hosszú távon hozzájárulhat a ráncossághoz, vesekőhöz is. 20 kilónként fogyassz 1 liter vizet. Tehát, aki 60 kiló, annak folyadékszükséglete 3 liter.

6.Nem mernek súlyzós edzést végezni vagy erősíteni, mert azt hiszik túl izmosak lesznek.

Sok nő attól fél, ha konditerembe fog járni túl izmos lesz. Nyugodjunk meg senki nem lesz egyik napról a másikra nagyon izmos, sőt egyik évről a másikra sem lesz nagyon izmos. Akiken feltűnően sok izom van, azok valószínűleg már több éve, vagy több tíz éve folyamatosan edz és figyel étkezésére.

5. Úgy gondolják, egy kis csalás belefér a kajába.

A diétának a lényege a folyamatos, kimért, megfelelő alapanyagokból összeállított étkezés betartása. Ez nem azaz időszak, amikor valamit meg lehet enni, mert megkívánjuk. Egy ilyen félreevés több napig hátráltathatja a fogyást. Amikor diétázol, ne engedj a csábításnak vagy más erőltetésének, hogy csak kóstold meg, egy kicsit egyél belőle. Bírd ki, hogy láthassák, mi is volt a célod.
Hirdetés

4. Puffasztott rizst esznek, mert az nem hizlal.

A rizsben nem kevés szénhidrát van, ami azt jelenti, hogy 100 grammban körülbelül 77 gramm szénhidrát található. Továbbá a puffasztott rizs általában sima fehér rizsből van, aminek glikémiás indexe 98. Ez azt jelenti, hogy a kalória is sok benne, valamint nagyon gyorsan szívódik fel, így könnyen lesz belőle zsír. Tehát ne akkor egyél puffasztott rizst, ha fogyni szeretnél, hanem inkább akkor, ha nem tudsz hízni, de szeretnél.

3. Egészségesnek beállított kajákat esznek

Sok feldolgozott étel ebbe a kategóriába tartozik. Ilyenek lehetnek a reggeli müzlik, amelyek tele vannak cukorral vagy a különböző felvágottak. Próbálj feldolgozatlan élelmiszereket vásárolni és te magad készítsd el.

2. Egy nem működő, étrend-kiegészítőben próbálnak hinni

Sok nem megbízható étrend-kiegészítő van jelen a piacon, akik hamis dolgokat állítanak. Az olyan ígéretek, mint az 1 hónap alatt 20 kilót fogyhatsz, alapból gyanúsnak kell lennie.

1.Folyamatosan fogyni akarnak, mégsem sikerült eddig semmit elérni

A probléma a koncepcióval van. Nem mindenféle diétákat kell kipróbálni és folyamatosan váltogatni ezeket, hogy végre mitől fogsz le 1 hét alatt.
Számolj azzal, hogy a felszedett kilók lassan fognak lemenni. Csak megfelelő étrenddel és sporttal érheted el az általad megálmodott alakot.
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Edzés, proteinek, izomnövelők,zsírégetők, sport,motiváció, diéta, prohormon
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2018-05-24 15:57:42
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü